Kysyisin saako leirintäalueella apua, kun liikun asuntovaunun kanssa. Tuo peruuttaminen on vähän hankalaa, eteen päin menee jotenkin, kun muistaa risteyksissä ja mutkissa tuon vaunun . Kauppojen parkkipaikat on onneksi isoja ja reunoilla tilaa ei tartte peruuttaa . Haluaisin kuitenkin olla karavaanari vaikka taitoa ei juuri ole .
Miten näin talvella ? Avun tarpeessa olen .
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
no kannataisko opetella peruuttamaan?
- Anonyymi
Taisit lukea peruutuskameraketjua ja keksit että peruutusaiheesta saa tyhjänpäiväistä jauhantaa taas viikoksi eteenpäin. On niin läpinäkyvää provoilua että ei maksa vaivaa alkaa tähän taas.
- Anonyymi
Aloittaja vois ajaa 40vuotta rekkaa niin kuin minä olen tehnyt, peruuttaminen on lasten leikkiä, ajan takaperin paremmin kuin monet etuperin.
- Anonyymi
Onko pullukka ajanut koskaan etuperin??
- Anonyymi
Äläpäd poikaala repimään suutas! Mulle ei alle sstakiloisetr riisitsutisrt vittuile bittuprrkeleen pajukepit
- Anonyymi
Kannattisko käydä vaikka BE-kurssi jossa opetellaan peruuttaan kärryä?
Korttia tuskin olet suorittanu joten isoa kärryä et saa vetääkkää- Anonyymi
Minä opettelin peruuttamaan kärryä jo kun sinä vielä paskoit vaippoihis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä opettelin peruuttamaan kärryä jo kun sinä vielä paskoit vaippoihis.
Voihan se olla mahollista. Siinä tapauksessa kannattis varmaan jo hankkia kiinteä mökki.
Eläkeläiset ratissa on aina riski - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla mahollista. Siinä tapauksessa kannattis varmaan jo hankkia kiinteä mökki.
Eläkeläiset ratissa on aina riskiLuulejhanrääpäle minä oon ajanut rekkaa 47vuotta ja aivan varmasti on ajanut enemmän takaperin kun sinä etuperin.
- Anonyymi
Miten sä mitään liikut jos et mitään osaa. Tumpelo trolli.
- Anonyymi
Pullukka peruuttaa astinlaudalta peilit käännettynä porttikonkiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337