1. Mooseksen kirjan 18. luvussa on tarina, jossa Jahve patikoi kahden velipoikansa kanssa jalkaisin keskipäivän kuumuudessa kohti Sodomaa ja Gomorraa. Päivä oli niin kuuma, että Jumala joutui pysähtymään Aabrahamin teltalle Mamren tammiston varjoon, juomaan vettä ja nauttimaan Aabrahamin tarjoamaa hiukopalaa.
Aurinko siis uuvutti ja pysäytti Jumalan. Uskotko?
Aurinko pysäytti Jumalan
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä Aabrahammi tarjosi? Grillattua kamelinpaskaako? Mahtoi olla terveellistä. Ainakin kuitua oli sopivasti, jottei Jumalan vatsan toiminta sentään seisahtunut.
- Anonyymi
> 1. Mooseksen kirjan 18. luvussa on tarina, jossa Jahve patikoi kahden velipoikansa kanssa jalkaisin keskipäivän kuumuudessa kohti Sodomaa ja Gomorraa. Päivä oli niin kuuma, että Jumala joutui pysähtymään
Raamatussa ei sanota, että Jumala joutuin pysähtymään.Aabraham totesi, että Jahve ja hänen kaverinsa poikkesivat lepäämään eli olivat pakotettuja pysähtymään ja lepäämään.
- Anonyymi
"Raamatussa ei sanota, että..."
Raamatussa ei sanota, että
Jeesus heittää hänkin vettä.
On se siis aivan perkelettä,
jättää hihhulit tietämettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Raamatussa ei sanota, että..."
Raamatussa ei sanota, että
Jeesus heittää hänkin vettä.
On se siis aivan perkelettä,
jättää hihhulit tietämettä.Ja Jeesus jyrähti apostoleille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille. Nyt mie kusasen!"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294