Johtajat kadonneet Suomesta! Tyhjentäneet toimiston tietokoneista lähtien. Myyneet kultaa ohi kirjanpidon 750 000 euron edestä, nyt rahat taskussa pakosalla. Ahneus on ihmisten kamalinpia piirteitä.
Kultakaivos kiinni!
10
1004
Vastaukset
- Anonyymi
Kauan ehti työntekijät olla leivän syrjässä kiinni :(
- Anonyymi
Arvasin ettei kaivos kauaa toimi.no nyt tämmöinen homma.älkää nuolask ennenkuin tipahtaa..
- Anonyymi
Nyt ei kaupunginjohtaja iloitse kuten oli niin luottavainen kun kaivos jälleen avattiin.no nyt se henkilöjuna yhteys raahesta ouluun sitten mitä kaupunginjohtaja ja ikuinen nuolija hänninen vaativat tässä.tyhmää porukkaa.
- Anonyymi
Menkääpäs puolukkaan!!
T.Aimo - Anonyymi
Isä saatu kiinni mutta poika ehtinyt jo Australiaan ilmeisesti. Luovutettava Suomeen ja linnaan kumpikin . Missä rahat? Tietokoneilla näkyvät tilisiirrot niin otettava mukaan tai hävitetty paettaessa.
Niin sitä viijään meijän maan kullat eikä takasin taideta saada.- Anonyymi
Tämähän on meillä Maan Tapa. Sitä harjoittavat eniten poliitikot, lestat kilpailevat kiivaasti perässä. On maamme köyhä, siksi jää tällä menolla ikuisiksi ajoiksi.
- Anonyymi
Nyt hakivat sähköasentajia! Ei kukaan terve kyllä mene😂🤣
- Anonyymi
Miksipäs ei menisi? Vakituista työtä ja YTK-jäsenyys, niin saa itse sopia ehtonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksipäs ei menisi? Vakituista työtä ja YTK-jäsenyys, niin saa itse sopia ehtonsa.
Todella vakituista ja vaginaista🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ei sinne mene kuin pitkä tukka liimanhaisteliat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106