Nyt menee hyvin – ei rikoksia neljään vuoteen
SDP:n Nurmijärven kunnallisjärjestön puheenjohtaja Harri Lepolahden mukaan Tommi Aura toi itse esiin rikostaustansa.
Näin tietää kertoa Iltalehti
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3f911afc-8562-44fe-bd5e-fb35da3454d8
Entinen sarjahuijari Tommi Aura toimii nyt demarien vaalipäällikkönä
8
610
Vastaukset
- Anonyymi
Nii-in, useimmat osaavat lukea tuon Iltalehdestäkin, joten on sinulla joku pointtikin?
- Anonyymi
Mitäs sitä pyhäjärven trollille muuta kuin sitä perinteistä eli pommitat mm haapavesi palstalle kaikki lukemasi lehtijutut sääntöjen vastaisten avausten muodossa? Minkä jälkeen alat väittelemään niiden viestiketjuissa omien sivupersooniesi kanssa sensuroiden muiden viestit antaen sen jälkeen estot kun yksinpuhelujasi luotsinpestin suojista häiritään. Puutu enää kuin se perinteinen aiheenvaihto persuihin joiden mustamaalaamiselle olet s24 palstat valjastanut..
- Anonyymi
Pitää osata ajatella silleen , joustavasti..
- Anonyymi
On sopiva homma, siinä ei rangaista eikö joudu vähääkän vastuuseen huijauksesta ja hyvä kun arvotkin on samat kuin työnanatjalla, kuten hän sanoo!
- Anonyymi
Herralla rikokset jatkuu edelleen!
- Anonyymi
Politiikkaan pääsylle ei ole mitään vaatimuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Politiikkaan pääsylle ei ole mitään vaatimuksia?
Ei niin kun tapauskohtaisesti hallituspaikka aukeaa kiitoksena puolueen johtoportaan nuolemisesta vaaleissa rannalle ruikuttamaan jääneille.
- Anonyymi
Ostiko Tommi Zsarin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717