Mieheni kanssa osallistuin eilen Holiday Clubin esittelyyn, edustaja tyrkytti osaketta yli sovitun ajan ja lopuksi hän kertoi kun ostaa esittelyn yhteydessä osakkeen Katinkullasta niin maksavat enemmän takaisin kuin kauppahinta 4900€ olisi.
Mielestämme kyseenalainen lupaus ja kun kysyimme saammeko kirjallisena takaisinosto lupauksen niin tähän hän ei tiennyt vastausta
Osta nyt saat, enemmän takaisin kun myyt
7
867
Vastaukset
- Anonyymi
Meille tarjottiin samaa lauantaina ollessamme esittelyssä , viikko 50 ja Katinkulta kohteena.
Tällä kertaa saimme mukaan tarjouksen jotta voimme miettiä kotona.
Arveluttaa myyjän kovasti mainostama kultajäsenyys pääseekö sillä lomailemaan kun meidän perhe lomailee koululaisten aikojen mukaan? - Anonyymi
Antaisivat teille moisen edun, eivätkä itse ottaisi rahoja? Juu, varmaan kannattaa...
- Anonyymi
Multa saat Saariselältä tai Saimaalta osakkeen, sovitaanko hinnaksi 4900?
- Anonyymi
Minä voin hoitaa kaikki järjestelyt ja vain 50% voitoista.
- Anonyymi
Myydään ja luvataan ostaa takaisin kalliimmalla, kusetusten äiti koska et saa kirjallisena lupausta takaisinostosta
- Anonyymi
Ostin 10.000 €uroilla Teslan osakkeita viime vikolla :D
Der Alte - Anonyymi
Kuiska ketulla teslat pyörii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076