Periaatteessa olen kihloissa suomen puolella asuvan naisen kanssa, mutta täällä Ruotsin puolella on kunnon kansainvälisiä naisia <3
Minun hyttiemäntä sanoi että haluaa matkalipun tukholmaan norrlandskusten bussilla, ja aion itse huomenna saattaa hänet Luulajaan josta käännyn takaisin ja hyvästelen kauniin ja nuoren ihanan thaikkunaiseni matkalle kohti tukholmaa.
Sitä ennen nautimme kaikista kivoista asioista samalla, kun suomessa on käytössä koronapassi ja oluen juonti suomessa on kielletty teloituspiikin ottamattomilta henkilöiltä
Mutta, miä kirjoittelen huomenna tai ylihuomenna lisää tänne salaliittopalstalle. pitäkää siellä diktaattorisuomessanne lippu korkealla.
Minä olen nyt ruotsissa ja noudatan viesteissäni ruotsin lakia jossa on uskonnonvapaus, minä uskon kristinuskon Jumalaan, ja piikkivapaus, en aio ottaa covid-teloitusmyrkkyruisketta.
Pitäkää suomessa hauskaa, muistakaa palvoa sanna marinia, alias kin jong ung. https://fi.wikipedia.org/wiki/Korean_demokraattinen_kansantasavalta
Haaparannan thaikku naiset on ihania
4
57
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon maksaa per yö? et maininnut hintoja
- Anonyymi
Otit sitten oppia Nasu-Martalta, kyllästyit kun mistään ei irtoa niin aloit maksamaan?
Voiko olla mahdollista että te kaksi olittekin sama kirjoittaja? Mitäs jos tämä sinun Suomen kihlattusi olisi nyt ihana jonkun toisen miehen kanssa?
- Anonyymi
1. Et ole kihloissa kenenkään kanssa
2. Haaparannassa ei ole "thaikkunaisia"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164