Tilastoja Nightwiahistä

Anonyymi

You tube:katsontakertoja Nwish 999 miljoonaa, Bomfunk Ms's 305 m,Apocalyptica 302 m , Darude 242 m

13

1903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä sait noin pienen luvun Nightwishille. Nightwishin omalla kanavalla 580 miljoonaa, levy-yhtiöillä noin 500 ja kolmansilla osapuolilla varmaan joku 500 miljoonaa. Joka tapauksessa yli 1,5 miljardia yhteensä.

• Anonyymi

you tuben oma tilasto artistikohtaisista katsojamääristä. Tuskin laskettu ns. reaktiovideoita mukaan? Jos luku on mielestäsi väärä siitä on vastuussa you tube ihan itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

you tuben oma tilasto artistikohtaisista katsojamääristä. Tuskin laskettu ns. reaktiovideoita mukaan? Jos luku on mielestäsi väärä siitä on vastuussa you tube ihan itse.

Tuo reaction-videoiden kokonaismäärä on yllättävän pieni, sillä ei ole merkitystä. En myöskään luotttaisi liikaa YouTuben omiin laskureihin, joka tapauksessa Nightwishin oman kanavan levy-yhtiöiden videot menee yli miljardin ja sitten yksityisten videot päälle.

• Anonyymi

Adelen yksi kappale kerännyt moninverroin enemmän.

• Anonyymi

So what? Vertaa vielä levymyyntiäkin Beatlesiin ja Michael Jacksoniin!😀

• Anonyymi

Adele on yksinkertaisesti tarpeeksi simppeliä musiikkia jotta se uppoaa laajoihin massoihin. 60-luvulta löytyi kymmenittäin parempia r ´n ´b laulajattaria kuin Adele mutta se on taas toinen juttu.

• Anonyymi

Ei kannata verrata lasten musiikkia joka leviää ympäri maailmaa yhtenä pakettina aikuisten musiikkiin joka on haaroittunut valtavaksi rykelmäksi eri tyylisuuntia. Rockille on käynyt niin kuin Jazzille. Sekin oli aikoinaan swingiin saakka aika yhdenlaista suosittua tanssimusiikkia. Tänä päivänä eri jazz-tyylejä on loputon määrä ja jotkut laskee jopa kaiken yli 20v pop/rockin jazziksi niin kuin Porin-jazzin esiintyjistä nähdään.

• Anonyymi

Metalhammereita ei iskelmälaulajien kuuntelukerrat katsojakerrat kiinnosta :)

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Eilen puolilta päivin Nightwish-haulla ja tänään Floor Jansen -haulla CNN-aivopesua. Jo yli 6 miljoonaa katselukertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen puolilta päivin Nightwish-haulla ja tänään Floor Jansen -haulla CNN-aivopesua. Jo yli 6 miljoonaa katselukertaa.

Kaukana aivopesusta, jos verrataan Faux newsiin eli siis Fox Newsiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe