-Hei Pikku-Petteri, minä olen Jeesus ja sinä pääsit taivaaseen minun luo.
-Mu-mutta Jeesus, miksi tuo paha setäkin on täällä?
-Katsos Pikku-Petteri kun tämä Jaska tappoi sinut niin hän tuli uskoon sen jälkeen ja se tosiaan riittää taivaaseen pääsyyn.
-Jeesus, tuleeko isi ja äiti myös tänne taivaaseen sitten joskus?
-Ei Pikku-Petteri, sinun isä ja äiti ovat helvetissä. He kirosivat minut kun näkivät Jaskan tappavan sinut ja tämän vuoksi heitin heidät helvettiin.
-Mu-mutta Jeesus, miten isi ja äitiki ovat jo kuolleita?
-Katsos Pikku-Petteri, Jaska tappoi heidätkin, mutta minä annoin Jaskalle kaiken anteeksi kun hän uskoi minuun.
Miten tällainen kuvitteellinen, mutta kristillisessä deluusiossa täysin looginen ja mahdollinen tapaus ylläpitää korkeaa moraalia yhteiskunnassa? Miten moraalille käy, jos on laki, mutta sitä ei tarvitse noudattaa kun kaiken kuittaa usko ja armo? Johtuuko hihhulilahkoissa rehottava rikollisuus, moraalittomuus ja tekojen salaaminen juuri tästä sairaasta opista?
Kristillinen moraali
1
70
Vastaukset
- Anonyymi
Erinomainen esimerkki 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294