Koronasodan Turhat Uhrit

Rauhan tervehdys.

Saanhan vielä toivottaa rauhaa, näin joulun alla? On nimittäin menossa valtava sota, jopa kristittyjen keskuuteen se on tullut, mutta monien lähimmäisten keskuuteen, jossa halveksitaan, herjataan ja tuomitaan toisia sen perusteella, mitä he ajattelevat koronakriisistä.

"Mutta sinä, minkätähden sinä tuomitset veljeäsi? Taikka sinä toinen, minkätähden sinä halveksit veljeäsi? Sillä kaikki meidät asetetaan Jumalan tuomioistuimen eteen." - Roomalaiskirje 14:10

Tässä videolla avaan Raamatun valossa miten meidän tulee suhtautua esimerkiksi rokotteisiin, yhteiskunnallisiin ilmiöihin, ruokasäädöksiin ja pyhäpäivien viettoon.
https://www.youtube.com/watch?v=5tfbaTsb8kU&

Siunauksin, MM.

19

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ekkös sä ny hiukka liiottete tätä juttua, ei tässä mitään sotaa ole, ei edes kybersotaa, normaalia jutustelua. Voit toivotella rauhoja iha rauhassa.

• Anonyymi

Rauhallista Joulua.
      Eräs vanha ystäväni on nyt kuollut.
      Sain viime viikolla tiedon.
      Oli rokotevastainen.
      Vähän aikaa oli sinnitellyt tartunnan kanssa kotona, mutta sitten viety ambulanssilla keskussairaalaan.
      Ei ollut pitkään siellä kun totesivat tapauksen toivottomaksi ja irottivat Sakun koneesta.
      Asuimme eri paikkakunnilla ja meillä oli tapana soitella toisillemme joulun aikaan ja vaihtaa kuulumiset kerran vuodessa.
      Ei tarvitse enään.
      Poltan joulun rauhallisempaan hetkenä kynttilän Sakun muistoksi.
      Osanottoni Sakun omaisille jos sattuvat tämän lukemaan.

• Anonyymi

Juuri noin halyaisin itsekin kuolla. En tosin sairaalassa vaan ihan omassa kotona. Kuolema on voitto.

• Anonyymi

Otan osaa ystäväsi poislähdön tähden. Lueskelin männä viikolla maallisen isäini neuvoja ajanjaksolle " kun minusta aika jättää".

Onhan niissä kaikenlaisia neuvoja. Hän suositteli asuntonsa myymistä, mutta en halua. Välillä leikin sinne mennessä että hän elää yhä ja käyn siellä kylässä.

Sytytän kynttilän kohta itsekin. En ole varmaankaan 5 vuoteen kynttilää sytyttänyt ja niitä on sähköverkon tuhoutumispäivän varalle tai satunnaisiin sähkökatkoksiin mutten ole huomannut yhtään sähkökatkosta vuosikymmeneen Helsingin väliaikaisessa muukalaisuusmajassani omaa ajanjättöhetkeäin.Jeesuksen luokse pyrin pääsemään ja huomioimaan kuinka minut vastaanottaa ja pitääkö omanaan vai pahana palvelijana. Jeesus on mun Herra, mutta kuten Mauno on huomioinut oikein tätä tilannekatsausta kristittyjen lähimmäistenkin joukossa niin olen samaa huomioinut itsekin. Uskoontuloni alussa oli rakkaudellisempaa suhtautuminen lähimmäisten välillä.Nyt on selvä kylmentyminen tapahtunut.

Oma näkemykseni on se että kun tottelevaisuus Jeesukseen alkaa horjumaan niin silloin rakkaustarina saa kolkkoa kerrontaa raportoitavaksi.

Parannusta tässä on tehtävä päivittäin. Rukoillaan lähimmäisen rakkautemme ja uskollisuutemme huomioida ja tehdä kuten on Jumalan tahto meille tarkoitettu noudattamamme.Rakastetaan toisiamme.Älkäämme vihatko veljiämme vaikka väärin välliin tekisikin.

Selef

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otan osaa ystäväsi poislähdön tähden. Lueskelin männä viikolla maallisen isäini neuvoja ajanjaksolle " kun minusta aika jättää".

Onhan niissä kaikenlaisia neuvoja. Hän suositteli asuntonsa myymistä, mutta en halua. Välillä leikin sinne mennessä että hän elää yhä ja käyn siellä kylässä.

Sytytän kynttilän kohta itsekin. En ole varmaankaan 5 vuoteen kynttilää sytyttänyt ja niitä on sähköverkon tuhoutumispäivän varalle tai satunnaisiin sähkökatkoksiin mutten ole huomannut yhtään sähkökatkosta vuosikymmeneen Helsingin väliaikaisessa muukalaisuusmajassani omaa ajanjättöhetkeäin.Jeesuksen luokse pyrin pääsemään ja huomioimaan kuinka minut vastaanottaa ja pitääkö omanaan vai pahana palvelijana. Jeesus on mun Herra, mutta kuten Mauno on huomioinut oikein tätä tilannekatsausta kristittyjen lähimmäistenkin joukossa niin olen samaa huomioinut itsekin. Uskoontuloni alussa oli rakkaudellisempaa suhtautuminen lähimmäisten välillä.Nyt on selvä kylmentyminen tapahtunut.

Oma näkemykseni on se että kun tottelevaisuus Jeesukseen alkaa horjumaan niin silloin rakkaustarina saa kolkkoa kerrontaa raportoitavaksi.

Parannusta tässä on tehtävä päivittäin. Rukoillaan lähimmäisen rakkautemme ja uskollisuutemme huomioida ja tehdä kuten on Jumalan tahto meille tarkoitettu noudattamamme.Rakastetaan toisiamme.Älkäämme vihatko veljiämme vaikka väärin välliin tekisikin.

Selef

Olet täyssin oikeassa commando, mutta kertomus on täysin keksitty kertomus. Mitään kuollutta Sakua ei ole olemassakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet täyssin oikeassa commando, mutta kertomus on täysin keksitty kertomus. Mitään kuollutta Sakua ei ole olemassakaan.

Mun kertomani on totta. Olihan valhekirjoituksesta se ilo että sytytin kynttilän ehkä 10v tauon jälkeen klo 12.47 tänään Armon vuonna 2021 jKr.

Käsikarvoja olen kärtsännyt ja kämmentä laittanut lähelle liekkiä ja se sattuu.

Samalla kivun hetkellä muistui mieleen Jumalan olen Tuli ja miten lihalle käy lähellään.

Selef

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kertomani on totta. Olihan valhekirjoituksesta se ilo että sytytin kynttilän ehkä 10v tauon jälkeen klo 12.47 tänään Armon vuonna 2021 jKr.

Käsikarvoja olen kärtsännyt ja kämmentä laittanut lähelle liekkiä ja se sattuu.

Samalla kivun hetkellä muistui mieleen Jumalan olen Tuli ja miten lihalle käy lähellään.

Selef

Hyvin kirjoitettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu

Oi miten ihanasti sanottu!

Konvehtirasiaa ojentaisin sinulle jos olisi konvehteja jäljellä ja olisit täällä.Maistuivat itsellenikin vielä.

Hellän halauksen kuitenkin haluan lähettää lämpöisen rakkauden kosketuksen toivotuksen , jotta Herra sinua hyvyydessään muistaa ystävällisyytesi huomioiden.

Selef

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole.
        Asia on painanut mieltäni ja en meinaa käsittää sitä. On aivan toista menettää tuttava kuin lukea sellaisesta vaikka lehdestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole.
        Asia on painanut mieltäni ja en meinaa käsittää sitä. On aivan toista menettää tuttava kuin lukea sellaisesta vaikka lehdestä.

Höpönlöpön

• Anonyymi

Sota ja hyökkäys kristittyjä kohtaan on aivan tosiasiallinen ilmiö keskuudessamme. Jumalattomat syntiset huorintekijät ja kaikenlaiset Raamatun Kirjoitusten vääristelijät tuputtavat jatkuvalla syötöllä ja yhä kiihtyvällä vauhdilla omia löperöpuheitaan uskoon liittyen. Kiistelevät kasteista ja sapateista ja uuden kuun juhlista ja kaikenlaisesta hömpästä, mikä vaan mieleen päivittäin juohtuu, mutta Kristus Jeesus ja veren evankeliumi jääpi ikäänkuin 'hopialle'..

• Henki

Kun pää on sairas, koko keho kärsii.

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Kun pää on sairas, koko keho kärsii.

Valitettavasti se on noin. Sairas pää tuottaa myös sairasta uskoa.

• Anonyymi

Koronapassista:

5 Mooseksen kirja 24:6
      "Älköön pantiksi otettako käsikiviä, ei päällimmäistäkään kiveä, sillä se olisi hengen ottamista pantiksi."

Jos elinehto, esimerkiksi työ tai ruoka viedään ihmiseltä, se on Jumalan silmissä pahaa.
      Kristittyjen ei tule tyytyä tietämättömyyteen vaan etsiä totuutta. Totuus on tärkeämpi kuin se, että meillä on hyvämieli.

https://beckernews.com/harvard-study-explodes-myths-about-vaccines-stopping-the-spread-but-its-even-worse-than-that-43431/

Mitä sitten tulee niihin väitteisin, että koronarokote olisi pedon merkki, niin tutkikaa itseänne ja tiedätte oletteko te pedon omia. Jos uskoo Jeesukseen ja rakastaa lähimmäisiään, ei ole paholaisen oma. Mutta on oltava varovainen, kuten tuo Mooseksen kirjan kohta meille opettaa, ihminen voidaan kavaluudella saada yhtymään pahuuteen, eli tällä hetkellä, siihen että viedään joltain toiselta elämän välttämättömyydet.

Roomalaiskirje 1:32
      "... eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät."

Älkää yhtykö pahuuteen. Se on Jumalan silmissä yhtä pahaa kuin itse pahan tekeminen.

• Anonyymi

MOT. Sairas pää tuottaa sairasta uskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MOT. Sairas pää tuottaa sairasta uskoa.

Kiitos Jeesukselle siitä, että hän katsoo minut arvolliseksi olemaan vihattu maailmaan mielistyneiden ihmisten silmissä ja niiden jotka pyrkivät ihmisiä miellyttämään eivätkä etsi Jumalaa totuudessa ja rakkaudessa. Herra on ihmeellinen. Siunausta.

• Anonyymi

Sotaa ja riitaa ei näy kuin lievässä muodossa täällä palstoilla, seurakunnissa ei lainkaan. Seurakunnissa ollaan iloisia ja passisysteemit toimii mutkattomasti.

• Tupakka tappaa huomattavasti enemmän ihmisiä, kuin korona. Missä rokote?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7883
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4853
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe