Ei tarvitse koukkailla Tampereen kautta.
http://www.airbaltic.com/public/26023.html
Suoraan Helsingistä Riikaan tai Vilnaan
7
1792
Vastaukset
- ik ik
Riika, Riiaan, Riiasta
- katti
Kyllä lennot ovat Riikaan.
- älyvälkky
..mennään aina Riikaan ei Riiaan...
- olette...
älyvälkky kirjoitti:
..mennään aina Riikaan ei Riiaan...
Sana Riika taipuu,kuten tuossa 1. vastauksessa tuli ilmi... On se vaan kumma, kun se ei mene sivistymättömien suomalaisjunttien pieneen päähän!
Jos väitätte olevanne Riikan lentokentällä, niin se tarkoittaa samaa kuin olisitte jonkun Riikka nimisen tytön omistamalla lentokentällä...;) - dghdgh
olette... kirjoitti:
Sana Riika taipuu,kuten tuossa 1. vastauksessa tuli ilmi... On se vaan kumma, kun se ei mene sivistymättömien suomalaisjunttien pieneen päähän!
Jos väitätte olevanne Riikan lentokentällä, niin se tarkoittaa samaa kuin olisitte jonkun Riikka nimisen tytön omistamalla lentokentällä...;)Ollakseni Riian lentokentällä niin täytyy minun ensin lentää Riikaan,
- RIIKA = SIIKA
dghdgh kirjoitti:
Ollakseni Riian lentokentällä niin täytyy minun ensin lentää Riikaan,
Riika taipuu edelleen kuin siika. Joten oikea on kuten edellä: lennetään Riikaan, ollaan Riiassa, lähdetään Riiasta, ollaan Riian matkalla...hei haloo!
- nonlingviini
RIIKA = SIIKA kirjoitti:
Riika taipuu edelleen kuin siika. Joten oikea on kuten edellä: lennetään Riikaan, ollaan Riiassa, lähdetään Riiasta, ollaan Riian matkalla...hei haloo!
so what, sama paikka kuitenkin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337