Haminassa on mainio webbi-kamera suunnattu kauppatorille. Kaikkina päivinä ei ole torielämää, mutta iltaisin on nuorten kokoomuspaikka autoineen.
On keskiviikko, missä ovat autoilevat haminalaiset. Pari pientä kiekkaa torilla olisi ehkä nyt paikallaan, kun keli on sellainen, ettei jalkaisin pysy jäällä psytyssä. Mutta auto pysyy.
Haminan pojat luiston esto pois - näyttäkää kuinka tori on kirkas jäästä
8
968
Vastaukset
- Anonyymi
Haminassa ainakin pidetään siisteydestä huolta. Torilta kuormataan paskaista lunta pois.
- Anonyymi
siis mitä?
- Anonyymi
Bemmikurkon Kanuunan ralli on jaettu netissä jo parisataa kertaa , ja Bemmikurko myy itseään Mellunmäessä yön timoille.
- Anonyymi
Tota mä olen pahoillani kun hakkasin sut pahasti nuorempana. Voitaisko unohtaa kokojuttu.
T. Bemmikurko - Anonyymi
Voitaisko silti unohtaa kokojuttu. En mä tarkottanut, suutuin kun nauroit sille kun haukuit mua homoksi, vaikka ihan vaan vähä kaveria imaisin. Eikä mun auto oo mikää linttaromu.
T. Bemmikurko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tota mä olen pahoillani kun hakkasin sut pahasti nuorempana. Voitaisko unohtaa kokojuttu.
T. BemmikurkoOlin silloin vielä pienikokoinen tyttö. Nyt saisit kuonoosi helposti, lastenhakkaaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitaisko silti unohtaa kokojuttu. En mä tarkottanut, suutuin kun nauroit sille kun haukuit mua homoksi, vaikka ihan vaan vähä kaveria imaisin. Eikä mun auto oo mikää linttaromu.
T. BemmikurkoEi todellakaan unohdeta, minimuIkku.
- Anonyymi
k kanuunan rikkuri kaauppias boikottiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066