Osaisiko joku kertoa mikä on tahti musiikissa? Otan esimerkiksi Emma-valssin joka alkaa sanoin "oi muistatkos Emma" jne. Kun valssi on 3/4 tahtinen niin onko ne ensimmäiset kolme iskua rummuilla eli ump pap pap silloin yksi tahti? Ja sanojen mukaan: "Oi muis tat" olisi se sama ensimmäinen tahti?
Ja entäs tuo luku 4, onko se neljäsosa nuotti ja mitä se tarkoittaa? Onhan kyseisessä viisussa pitempiäkin nuotteja käsittääkseni. Esim. kohdassa "lupasit olla minun ooomaaani" , joka on kai pitempi kuin neljäsosa nuotti?
Olen aivan ulalla näitten kanssa ja haaveilen joskus soittavani jotain
Tahti musiikissa
Anonyymi
4
147
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kukaan tiedä? Joku oli aloittajalle laittanut linkin. Minä eikä varmaan momi muukaan mene aukomaan jotain epämääräisiä linkkejä näinä aikoina.
- Anonyymi
muusikoiden.net sivustolle viittaava linkki ei kuitenkaan ole kovin "epämääräinen".
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että Sera teki keskustelunavauksen tahdista ja alkaa vihdoinkin kiinnostumaan timestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164