Jääkiekon nuorten MM: Suomi-Saksa, näkeekö ilmaiseksi ilman tilausta jos on rekisteröitynyt?
Discovery + sovellus
2
2302
Vastaukset
- Anonyymi
Nuorten lätkän ja paljon muutakin urheilua, mm. tenniksen kaikki Grand Slam -turnaukset ja useimmat ATP- ja WTA-turnaukset, näkee ilmaiseksi rekisteröitymättä tietokoneella täältä: http://livetv.sx/enx/
Itse katselin viime yönä Ruotsi-Venäjä -ottelun, joka oli tarjolla sekä sd- että hd-laatuisena striiminä.
1. Klikkaa BROADCASTS yläreunassa.
2. Valitse haluamasi urheilulaji, esim. ICE HOCKEY ja klikkaa haluamasi live-lähetys.
3. Klikkaa selostuskieli maan lipun mukaan, esimerkiksi punaristilippu englannin kieltä varten. Tosin kaikissa lähetyksissä, mm. challenger-tason tennisotteluissa, ei ole lainkaan selostusta.
4. Jos haluamasi lähetys ei heti aukea automaattisesti, klikkaa kuvan alla olevia numeroituja ruutuja kunnes saat haluamasi lähetyksen näkyviin.
Joskus ääni täytyy avata erikseen, ja tapa vaihtelee, mutta selvinnee hiiren osoitinta liikuttamalla. Joissakin lähetyksissä saattaa aueta täysin ulkopuolinen mainosruutu, jonka voi sulkea tieltä pois.
Jos häiriöitä ilmenee, lataa sivu uudestaan. Häiriöistä voi myös ilmoittaa englanniksi sivun alareunassa olevalla linkillä. Ongelmasivu on valmiiksi valittu ja merkitty. - Anonyymi
Ettekö todellakaan saa oikeaa selostajaa näihin jääkiekko otteluihin
Oskari Saari höpöttää kaikkea muuta kuin peliä katsojien ali arvioimista
Tyhjää höpötystä !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717