Hei!
Huomasin, että parantaja Markku Leinosen nettisivut eivät ole enää voimassa.
Tekeekö hän edelleen hoitoja?
Parantaja Markku Leinonen
6
2210
Vastaukset
- Anonyymi
Markku Leinonen on ehkä lopettanut vaihtoehtoiset hoitonsa jo vuosia sitten.
Alle kymmenen vuotta sitten vaimoni terveydentila alkoi heikentyä. Pyysin nettiin nimensä tai nimimerkkinsä antaneelta naispuoliselta parantajalta vaimolle energiaa.
Hyvänen aika minkä energiapulssin hän sai!
Parantaja kehoitti minua itse hankkimaan parantajantaidon eikä pyytämään toisilta. Vaimolle lähetetty energia hyytyi vähitellen. Yritin siirtää häneen energiaa.
Pyysi kuitenkin viemään hänet terveyskeskukseen. Se oli ehtinyt jo mennä kiinni.
En halunnut viedä häntä sairaalaan samantien vaan katsomaan mikä aamulla olisi tilanne.
Aamulla hän tilasi ambulanssin. Runsaan viikon päästä hän sai siellä toispuolisen halvaustilan. Kotiin hän ei enää koskaan päässyt. Sairaus näivetti hänen vointinsa.
Hoitopaikastaan minulle soitettiin; vaimosi kuolinprosessi on jo alkanut.
Autoni oli huollossa joten lähdin pyörällä ajamaan Myllykoskelle. Matkalla hoitopaikasta soitettiin; hänen elämänliekkinsä oli sammunut.
Muistan että hänen huoneessaan oli voimakas kalmanhaju.
Toivo Lång 83v. Inkeroinen - Anonyymi
Markku kirjoitti aikanaan Suomi24-sivustolle aktiivisesti.
Hän luki vaivoja ja auttoi ihmisiä.
Onko kenelläkään tuoretta kontaktia Markkuun? - Anonyymi
Hän on valitettavasti lopettanut parantajantyönsä.
- Anonyymi
Onko siihen jokin tietty syy?
Itse ainakin tunsin Markun kautta saadun energiahoidon. Pätevä oli.
- Anonyymi
Kaikkea hyvää Markulle! Hän lienee noin 75-vuotias.
- Anonyymi
6 v ruunani kärsii kaviokuumeesta voisitko auttaa tässä tilanteessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210