Se olisi sitten taas Joulu tulossa ja varmasti Naantalissa jossain esiintyy jotain häiriöitä joko isompaa tai pienempää. Tähän aiheeseen voi laittaa kirjoituksia esimerkiksi siitä jos jossain tapahtuu Joulunaikaan jotain mitä ei pitäisi tapahtua.
Rauhallista ja hiljaista joulunaikaa kaikille.
Joulun sanoma on hiljaisuus ja rauhallisuus
9
190
Vastaukset
- Anonyymi
Saamme taas varmasti lukea miten joku älyvapaa kaataa kinkun paistorasvan väärään paikkaan ja täten putkimies paikalle joudutaan kutsumaan.
- Anonyymi
Rannikkoseudussa oli vuosia sitten.
" Pariskunta töpeksi kunnolla. Kaatoivat useita litroja kinkun paistorasvaa viemäriin. Kuulusteluissa pariskunta väitti ettei tiennyt asiaa ettei saisi viemäriin kaataa"- Anonyymi
Muistan joskus kauan sitten kun talonyhtiössämme oli oikein ilmoitustaululle laitettu lappu että kinkkurasvoja ei saa kaataa viemäriin.
- Anonyymi
Viime yönä poliisia kävi paikalla Haikarinkadulla.
- Anonyymi
Aha
- Anonyymi
Ainakaa toistaiseksi ei mitään isompaa ole tapahtunut, mutta joulu on vasta alussa.
- Anonyymi
Eilen illalla oli jotain tapahtumaa Myllynkiventiellä kun paloauto ja ambulanssi siellä näytti olevan.
- Anonyymi
Kaipuun syömmeen
syksy toi mulle,
onnen tunteen ihmeellisen.
Kauneimman ruusut,
tyttöni sulle, annoin
muistoksi rakkauden.
Enhän tiennytkään
että alle jään
jäävät rakkauden
kukatkin silloin
Syys kun routaa maan
Kylmä vaipallaan
Kyynelsilmin vain
huomata voin
Ruusut kuihtui,
Syksy jo saapui
Onnen haaveet
kestäneet ei.
Yksin mä kuljen
muistojen tarhaan,
siellä syömmein
jo rauhan saa.
Kaikkeen tyydyn,
hiljaa kuiskaten
Vaikka sua en mä saa
Niin en myös voi
sua pois unhoittaa
Ruusut kuihtui,
Syksy jo saapui
Onnen haaveet
kestäneet ei.
Yksin mä kuljen
muistojen tarhaan,
siellä syömmein
jo rauhan saa.
Siell' syömmeni
vain rauhan saa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142