Lähdemme heti loppiaisen jälkeen noin 3 viikon matkalle Gambiaan. Edessä on monta epävarmuustekijää, mutta ne antavatkin matkalle suolan. Matkaseura olisi kiva juttu, lähtö Helsingistä klo 6,05. matkustajina eläkeläispariskunta.
Seikkailumatkalle Gambiaan
5
885
Vastaukset
- Anonyymi
Hello.En pääse mukaan,tuttu maa 7 krt käyneenä tunnen maata ja ihmisiä hyvin.Kysykää JOS jotain kysyttävää on.Gambiaan olen muuttamassa lähivuosina.I love Gambia.
- Anonyymi
kiitos, mekin olemme käyneet Gambiassa yli 20 kertaa viime vuosien aikana. nyt on ollut 2 vuoden tauko, emme ole päässeet Gambian kotikylässä käymään. Itse matka on seikkailu, ei sen päämäärä, korona säännökset näyttävät mutkistavan matkantekoa,
tv aloittaja
- Anonyymi
Ok,7krt oon käyny mut vähän on liikuttu,Kotu ,Bakoteh ja noiden välillä vaan,kerran Bwiamissa yks päivä eli paljon on näkemättä vaikka maa onkin pieni.
- Anonyymi
Mites Gambiassa,onko siellä ketään?
- Anonyymi
täällä on lämmintä, vain vähän turisteja, hyvä lomapaikka tällä hetkellä. matkat ja muut koronaan liittyvät asiat ja vaatimukset ovat olleet ainakin vielä helppoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032