Ensi vuonna kuulemma kokeillaan valtuustokokousten videoimista ostopalveluna ja ilman ennakkoon määriteltyjä katsomiskertakriteereitä ollaan valmiit laittamaan pillit pussiin, jos ei valtuustokokouksia katsota riittävästi.
Mikä on riittävästi?
Valtteri laittoi 13.12.21 talousarviosta YouTubeen 5 minuutin pätkän ja se on nyt katsottu 231 kertaa. Onko se paljon vai vähän? Ovatko kuntalaiset kiinnostuneita yhteisistä asioista?
Paljonko on paljon
7
126
Vastaukset
- Anonyymi
Jämsän kaupunginvaltuuston kokousta 29.11. on katsottu runsaat 500 kertaa ja Jämsässä on noin 10 kertaa enemmän asukkaita kuin Kuhmoisissa. Näin laskien 50 katsojaa/valtuustokokous vosi olla hyväkin määrä?
- Anonyymi
Muutamia vihjeitä katsojamäärien nostamiseen:
*Kunnon konflikteja
*Rohkaisuryypyt ennen kokousta
*Paljastavampi pukeutuminen - Anonyymi
Oli miten oli. Jälkijunassa joka asiassa ja kaikki ostopalveluna. Muutkin jutut ostopalveluiksi, niin sais kerralla kohtuulliselle tasolle valtavaksi paisuneen organisaation. Pari tyyppiä hoitamaan ostopalveluiden järjestämistä.
- Anonyymi
Ei hätää, meillä on taseessa 7 miljoonaa aikaisempien vuosien ylijäämiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hätää, meillä on taseessa 7 miljoonaa aikaisempien vuosien ylijäämiä.
Taseessa. Fyysisesti niitä rahoja ei ole missään. Tiedoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taseessa. Fyysisesti niitä rahoja ei ole missään. Tiedoksi.
Joo mutta puhe niistä synnyttää illuusion, että on millä mällätä.
- Anonyymi
Maksetaanko valtuutetuille aina kolmen tunnin kokouspalkkio, vaikka valtuusto kestäisi vain vartin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284