Selvimmät merkit mielellään listan muodossa tähän.
Few ground rules:
- ei mitään "sanon suoraan että haluan pi**ua" -vastauksia, vaan oletuksena että kyseessä on fiksu ihminen vaikkapa työpaikalta, harrastuksesta ym. ym.
Mistä näkee haluaako mies seksiä
6
428
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin selkeämpää, jos tietää tuntemuksen olevan molemminpuolista 😉 muuten enemmän arpapeliä?
- Anonyymi
Varmaankin ihan samalla tapaa miten naisestakin näkee... Ne pienet merkit.
- Anonyymi
No mitä ne merkit ovat? :D Mulla ei ole aavistustakaan, olen arka, introvertti lukutoukka joka seurustelee lähinnä päänsä sisällä. Okei, olen ollut muutamassa erittäin seksintäyteisessä suhteessa (joskus mietin itsekin miten se on mahdollista, sillä nyt en saa mitään aikaiseksi).
Että listää tänne, kiitos! :D
- Anonyymi
Ei kai melkein mistään.
Mä yritän kaikkeni pitää yllä jonkinlaista yhteyttä ja haluaisin enemmän, kuin tuttavallisen suhteen, mutta kuitenkin mulla nousee säädylliset käytöstavat esteeksi, jos nainen ei tule vastaan.
Mä uskon, että vaikka muhun lapsena isketyt inhibitiot yrittävät vaimentaa mun tiedostettua viestintää, vaistot sanovat kyllä jotain. Mä olen NIIIN saakelin rakastunut häneen, että mä luulen hänen voivan haistaa sen musta. - Anonyymi
Mies hengittää...
- Anonyymi
Onko se seksi tärkeintä ? Minusta kahden ihmisen välillä on oltava henkinen yhteys, ja sen kyllä huomaa, jos sitä on. Toisen seurassa on oma itsensä, hän tuntuu heti tutulta ja turvalliselta. Silloin se seksi tulee aikanaan, ei sitä aleta heti ensimmäiseksi harrastamaan. On niin paljon muuta, yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Jos mikään muu kuin seksi ei nouse pinnalle, kannattaa suhde jättää aloittamatta. Kuitenkin kai jokainen haluaa sellaisen pysyvän ja kestävän suhteen. Ne addiktit ja "helmahullut" ovat asia erikseen. Heitä potkaisin arkaan paikkaan. Ja adjö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180