Poikaystävä nussi tajun pois

Anonyymi

Sain niin voimakkaan orgasmin että
Menetin tajuntani. Poikakaveri sormitti mua samalla kun nipisteli mun nänniä ja laukesin voimalla. Muille käynyt?

14

3409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi ihana näky katselin vieressä kun 23v musta mies pani vaimon niin et melkein taju meni sain itse ihanan orgasmin käsille vaimo saa olla mustan kanssa usein nyt minusta tulee isäpuoli puoliso raskaana 2kk tuolle miehelle

• Ei ole mitenkään tavatonta, että rajussa orgasmissa on hetken ikäänkuin taju poissa.
      Ne ovat niitä elämän parhaimpia hetkiä joita ei koskaan voi olla liikaa!

• moi minun vaimoni sai sellaisen orgasdmin toisen kanssa katselin vieressä oli mahtava

• Anonyymi
        Sami30v kirjoitti:

moi minun vaimoni sai sellaisen orgasdmin toisen kanssa katselin vieressä oli mahtava

Buuaahaa mikä hupiukko lue lisää isojen poikien lehtiä

• Anonyymi

Syökää kaupan herkkusieniä. Ne voimistavat orgasmia oikein kunnolla.

• Anonyymi

Joskus 16 kesäsenä sormetin rappukäytävässä saman ikäistä tyttöä ( koko päivän jatkuneiden leikkien jälkeen) ja häneltä lähti taju, säikähdin mutta tajuuttomuutta ei kestänyt kuin hetken ( kyrpäni oli haljeta kiimasta).

• Anonyymi

Montako kertaa tuli

• Anonyymi

Vittuako se sulle kuuluu

• Anonyymi

Nykyinen puolisoni ei ollut ennen minua saanut orgasmia miehen kanssa ollenkaan. Olen avoin kokeileva, mikä oli naiselle aluksi jopa vaikeaa, koska häntä hävetti. Nyt hän saa aivan hurjia orgasmeja hyväillen, sekä yhdynnässä. Joitain kertoja tajukin lähtenyt, nainen näyttää kuin ois jossain toisella planeetalla ja monesti lähtee myös lakanat sängystä kun repii ja kouristelee. Ei voi kuin tykätä! -m41

• Sinulla on hyvä poika kaveri onko jo miehesi

• Anonyymi

Aikoinaan exä sai niin kovat orkut, että taju lähti. Tulin takaapäin ja sillä oli 2 tyynyä mahan alla, oli hälle hyvä asento.Sai orkut tissien imuistaki.

• Anonyymi

Yrittäisit miettii miten nainen kirjottasi ton saman jos niin tyhmä nainen olisi. Runkkaa vaan rauhassa, naisena esiintyminen maallikolta näy onnistuvan.🫠🤪

• Anonyymi

Mä en uskoa et tajua voi menettää minkään muun takia kun kovan kivun se että kerkeääkö itse edes rajuta silloin sattuvan on erijuttu pyörtyminen on si taas eri asia kun tajun menettäminen pyörtyä kun voinee monests erisyystä

• Anonyymi

U­us­i s­­­ek­sitea­­tteri avautu­­­u Su­ome­­en! Ku­­tsumme kai­kk­­i­. Il­­­moittau­­tum­­ine­­n ry­hmä­ämme tä­­äl­l­­­ä 👉 http://armtown.com/H/D8h7F5

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe