Olen ollut etäsuhteessa kohta kaksi vuotta. Näemme n. viikon-kahden välein. Olen ihastunut mieheeni, ja myös osoitan sen. Saan häneltä ajoittain hellyyttä ja hän huomioi minut useinmiten, mutta ei osaa myötäelää, kannustaa tai kehua ollenkaan.
Tuntuu että olen taantunut ja masentunut ihmisenä hänen seurassaan. En osaa enää iloita mistään. Seksi ei tunnu häntä kiinnostavan enää kuin ajoittain, osittain varmasti siitä syystä että on huomannut etten itsekään enää juuri nauti siitä. Jarrutan, koska olen sitä mieltä, ettei suhteemme syvene tästä enää ja olen siitä yrittänyt jo hänelle kertoakin monet kerrat. Olen myös sanonut suoraan, että itsestäni tuntuu siltä, ettei hän rakasta minua. Hän ei vastaa tähän mitään (vastaus sekin).
Hän ei muutenkaan halua puhua asioista syvällisemmin, ikään kuin peläten mitä siitä seuraa. Viihdyn hänen kanssaan, vaikken usein edes ymmärrä häntä ja kiinnostuksiaan. Pahin niistä on alkoholi. Juo joka viikonloppu kunnolla ja välillä naukkaa myös viikolla. Ja on ylpeä siitä. Näen että on elämänkatkeruudessaan ja juomisessaan matkalla kohti itsetuhoa, enkä voi auttaa, tai joudun itse samaan kyytiin. Enkä halua enää olla yksin viikkoja ja olen tästäkin puhunut usein. Luulen, että ainoa ratkaisu on erota, mutta tiedän ettei hän pysty sitä sanomaan, vaan haluaa jättää sen huolen minulle. Haluaisin erota ystävinä, mutta tiedän ettei hän pysty siihen. En haluaisi menettää häntä kokonaan. Tiedän kuitenkin että reaktionsa eroon on suuttumus ja sulkeutuminen. Jälkimmäinen on jo ilmeisemmin tapahtunut.
Joko nyt erotaan
2
156
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl se taas Tinderissä roikkuu, ukkos
- Anonyymi
Laske ihmeessä jo mies menemään.
Kertomasi mukaan hän ei välitä tuon taivaallista sinusta. Sinä olet vain hetkien vaihtelua hänen ainoan, todellisen ylpeytensä ja kiinnostuksensa - viinan, jälkeen.
Ehkä olet niin patoutunut omiin ympyröihisi että olet kadottanut objektiivisuuden.
Ulkopuoliselle se selviää heti luettua viestisi.
Sinä tarvit raikkaita tuulia, kokonaan toisenlaisia ystäviä ajanviettoosi, uusia harrastuksia, uutta tekemistä. Todellakin , on parasta että imuroit nuo sitovat hämähäkin seitit ja viet ne ( henkiseen) roskapöntbtöön ja kansi tiukasti kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846