Sitä pitää äänestää näissä uusissa vaaleissa,parhaita puolia ehdokkaista ja puolueista. Vaiko valitaan ihan muualta ehdokas.
Ketä Paltamolaista
14
1363
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo hyviä ehdokkaita paltamosta, kovia ihtiään kehumaan ja puhumaan mutta mitään ei saada aikaan
- Anonyymi
Olisit ruvennut itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit ruvennut itse.
Ei oo tarvetta. Ootan valmista ja siten on lupa arvostella ja valittaa niistä jotka ovat siihen hommaan ryhtyneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tarvetta. Ootan valmista ja siten on lupa arvostella ja valittaa niistä jotka ovat siihen hommaan ryhtyneet.
Aika alhaista sanoisin kommentistasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika alhaista sanoisin kommentistasi
Näinhän se oikeasti menee todellisuudessa. Arvostelijoita ovat ne jotka eivät pärjäisi hommassa ollenkaan. Puskista on hyvä huudella, kuten perinteinen kainuulainen tekee.
- Anonyymi
Esa Heikkinen hyrynsalmi on hyvä!
- Anonyymi
Kepulaista niin homma pelaa
- Anonyymi
Ei si ne mitään kokkeja tai duunareita kannata äänestää, mitä hittoa ne tietää sotesta?
- Anonyymi
Ei taida tietää alan koulutuksen saaneetkaan...kovin kummaa käytöstä näkee ja kokee tippaiitakoulutuksen saaneiltakin...mistä lie johtuu
- Anonyymi
Vaikea sanoa. Haluaisin äänestää paltamolaista mutta kun eivät vaikuta valtuustossakaan saavan mitään aikaan.
- Anonyymi
Saa nähdä nähdäänkö taas ehdokkaita vaalitoimitsijoina?
- Anonyymi
Erään lahkon jäsenet suurin tuensaajaryhmä
- Anonyymi
Ei ainakaan ketään, joka ei uskalla olla omalla nimellään.
- Anonyymi
Onneksi ei nimen vaihtaja päässy!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151471- 981390
- 1191285
- 691260
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258987- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917