Keravan rakentajat

Anonyymi

kyseinen firma teki Urakkaan kuulumattomia hommia pyytämättä ja lopuksi heitti laskun töistä, joista ei oltu sovittu mitään ,ei suullisesti eikä kirjallisesti. Ylimääräistä laskua n. 9000 e yrittää pyytää mm. Maalasi mökin lähes kokonaan kun puhelimessa sanoi meille että he ovat jottain pientä maalannet kuten esim rännin alta ennen kiinnitystä ja nimenomaan sitä ei oltu tehty vaan sudittu alapuolelta niin että rännit aivan valkoisessa maalissa. Siis senkin kertoi kun olivat jo maalannet ja minun olisi kuulemma pitänyt sanoa stop maalaus ja en tajunnut sanoa he jatkoivat kuulemma maalausta. Sitten kun menimme paikalle n. 3 vk tauon jälkeen niin meidän suureksi yllätykseksi oli melkein koko mökki maalattu vaikka puhelimessa hän oli sanonut että kyllä meillä siinä vielä hommaa riittää koko loppu kesäksi.
Lisäksi olemme maksaneet n. 8000e asioista joiden piti kuulua urakkaan,johon piti kuulua kaikki muu kuin mökkipaketti johon kuului siis lähes kaikki kodinkoneista lähtien. Myös vesi ja viemäriliittymät jonka vielä kahteen kertaan varmistin ja aina vastaus juu kaikki kuuluu. Nimenomaan tarjousta pyydettäessä painotus että ei mitään yllätyksiä tulla ja kaikki valmista maalausta ja pihan pintoja lukuunottamatta. Alussa tuntui ihan ystävälliseltä ja kaikki yllätyslaskut tuli sitten kun kaiken piti jo olla maksettu. Laskelmoiva kelmi koko äijä. Olen kuullut ettemme ole ainoat jotka ovat kokeneet saman. Jos täällä joku muu niin mielelläni keskustelisin hänen kanssa lisää, koska pahasti näyttää siltä että oikeuteen joudutaan menemään. Kohta meille varmaan ilmaantuu hänen tilaama ruohonleikkuri vaikkei meillä ole edes nurmikkoa.:) Ikinä en ole mihinkään palstalle kirjoittanut mitään, mutta nyt on kyllä niin kusetettu olo ja toivon että moista ei kenenkään muun tarvitse kokea ja teenkin kaikkeni ettei näin tapahtuisi.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        73
        2805
      2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        63
        2694
      3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
        Ikävä
        68
        1792
      4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
        Ikävä
        24
        1637
      5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
        Ikävä
        15
        1568
      6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
        Ikävä
        20
        1560
      7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
        Ikävä
        15
        1412
      8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
        Ikävä
        48
        1267
      9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
        Ikävä
        38
        1243
      10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
        Ikävä
        9
        1229
      Aihe