CMX on seisovaa seerumia

Ykäyrjänä

Mun mielestä cmx on yks suomen kaikkien aikojen huonoimpia bändejä, se on aivan karsea. Jo nimi on hyvin kauhea ja tekoterhakas. Miksi matkia nollana jotain rooman valtakunnan viemäriverkostoa? Ja miksi ollaan tehty jotain muka progelevyjä, joille nauraa jopa jorma pulkkinen? Ja miks Yrjänä on tekotaiteellisia sanoja kuten jotain palaneiden talojen tuhkia tehnyt, miksei mies tee lauluja todellisesta elämänstä kuten mikko kuustonen? Kysyn vaan.

9

2107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin valon

Rakkaat ystävät, meitä on kusetettu! Cmx onkin tekotaiteellista!! Nyt nolottaa. Kuka vaihtaisi Cmx-levyni Mikko Kuustoseen?

• vaihtaisko

joku kaikki mun cmx levyt ja sinkut kuustoseen??
        Onneksi kaikki ei tykkää samasta musasta, muuten mun levyistä tapeltais:)

• Laura--

"Ja miks Yrjänä on tekotaiteellisia sanoja kuten jotain palaneiden talojen tuhkia tehnyt, miksei mies tee lauluja todellisesta elämänstä kuten mikko kuustonen? Kysyn vaan."

No siksi kun Mikko Kuustonen tekee niitä.

• ddsss

Arki todellisuus on piilotettu miihin
      teksteihin usein.

• Magdalan Maria

Todellisen elämän kuvaaminen sanatarkasti on niin kauhean tylsää. Jos olet kaikenlaista koukeroisempaa tekstiä vastaan, hanki ihmeessä kaikki Kuustosen levyt ja itke niiden avulla itsesi uneen tämän maailmoita paikaltaan järkyttävän tekotaiteellisuuden aallonpohjan vuoksi. (miten minusta tuntuu, ettet ymmärtänyt edellistä lausetta?)

Moikka!

• Simsalabim

Eli Yrjänän kannattaisi alkaa käyttämään erinäisiä taikasanoja biiseissä, kuten esimerkiksi abrakadabra? Jeah, rokkenroll. Jalat alta vei tulimaan tango.

• sanna

Mun mielestä toi Ruoste-kappale kuvaa hyvin tällä hetkellä mun elämää. Talo homeessa ja kaikki irtaimisto on saastunut. Ei muuta kun hävittää kaiken. Tekis mieli kerätä kaikki pihalle ja polttaa....

• pink.triangle

Kuka jaksaa vaan aina kuunnella jotakin paskaa (kuten kuustonen) jossa lauletaan suurinpiirteen sanatarkasti miten jonkun ihmisen elämä kulkee. Asiat on kuitenkin aika naurettavasti ilmastu ja sitärataa.. CMX saa asian sentäs kuulostaa jännittävältä. Ja vertauskuvat on mielenkiintoisia..

• Tolemak

"miksei mies tee lauluja todellisesta elämänstä kuten mikko kuustonen"

Juuri siksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe