Sain postilaatikkoon viestin, että ovat alueellamme, maksuton remonttiarvio yms . Laitoin viestiä, että keittiö ensimmäisenä menossa remonttiin ja tämän jälkeen kylppäri sauna koko mökki . Herra johtaja soitti ja sopi kanssamme tapaamisen. Kun keittiön arviohinnan kuultuani sanoin nukkuvani yön yli, kysyi johtaja, onko meillä kenties tuttuja remppajätkiä ja vieläpä sanoi kesken neuvottelun, etttä tämä keskustelu on sitten paras lopettaa tähän! Jos päädyn heihin, on minulla heidän puhnro (olin kai liian surkea ostaja saadakseni edes käyntikortin saatika mitään brosaa mitään laattaa, kaakelia tai muutakaan vermettä en saanut edes nähdä)) johtaja on todella kiireinen koko seuraavan viikon.. Olen itse työskennellyt 30 vuotta asiakaspalvelussa ja enpä ole noin ylimielistä käytöstä koskaan nähnyt. Monasti olen nöyrtynyt ja aina ajatellut asiakkaan olevan kuningas. Kannattaisiko Kotikolmosten jonkus katsoa peiliin ja laskeutua asiakkaidensa tasolle? Ylimielisyys kostautuu...
Mainoksia liikkeellä
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279