Lääkärintarkastukset ovat kai fetissinä sieltä vähän epätyypillisemmästä päästä. Minua ne kiinnostavat. Voin hyvin kuvitella itseni potilaaksi tai lääkäriksi tilanteesta ja fiiliksestä riippuen. Ja voihan niihin varsin helposti yhdistää lääkärileikitkin jos sille päälle sattuu. Nainen potilaana ja mies lääkärinä on minulle mieluisin yhdistelmä. Fantasioin niistä usein.
Lääkärintarkastusfetissi
24
1314
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa mulle sattui kerran mammografiassa niin et paikalla olimtoinenkin mieslääkäri opettelemassa mammografiaa. Istuin sängynlaidalla ja molemmat tutki rinnat vuoronperään, viimeisenä se harjoittelija, ihan kokenut lääkäri, Työnsi haaransa kiinni mun polveen ja kalu oli kovana siitä ihanuudesta kun pääsi napakoita nipukoita puristelemaan kaksin käsin
- Anonyymi
Oikein kiva kun lekuri tutkii eturauhasen kuntoa.
- Anonyymi
täällä olisi myös halukas miespotilas tarkastukseen, onko missäänpäin suomea vapaata "lääkäriä" lääkärin sukupuolella ei väliä
- Anonyymi
saattaisi löytyä,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saattaisi löytyä,,,
Täällä nais lääkärin otille olisi tunkua.
Saa olla myös valelääkäri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä nais lääkärin otille olisi tunkua.
Saa olla myös valelääkäri.Mies valelääkäri vailla potilasta,,,
- Anonyymi
Täällä ois yks ite oppinu puoskari ja konitohtorin tutkinnon melkein suorittanu
Lääkäreissä kiihottaa heidän auktoriteetti.
Kun lääkäri määrää riisuntumaan alastomaksi, silloin on vai nöyrästi riisuunnuttava.
Kun lääkäri määrää levittämään jalkoja...
Leikkinä tämä voisi olla ehkäpä hyvinkin kiihoittavaa!- Anonyymi
mistäpäin suomea vapaat lääkärit on ja oletteko molemmat mieslääkäreitä?
- Anonyymi
lääkäri jussi kerro tarkemmin itsestäsi. millanen olet minkä ikäinen suunnilleen ja millainen "vastaanotto" ja millaset "lääkäri palvelut" löytyy
- Anonyymi
Jussi on 50v mies hoikka ja pitkä siistin oloinen
Vastaanotto eri kohteissa tarpeen mukaan ja välineet myös tarpeen mukaan
Minulla myös tuo lääkärintarkastus fetissinä. En usko että se kuitenkaan niin harvinainen on.
Itse olisin mieluiten potilaana, jota lääkäri saisi tutkia oikein perusteellisesti.- Anonyymi
Varataanko Jussilta aika😊
- Anonyymi
1792 kirjoitti:
Naislääkäriä ehkä kuitenkin mieluummin haluaisin...
Tais tulla pikku sekaannus 😃luulin sinua naiseksi
Toivottavasti löydetään mitä ollaan hakemassa
Lääkäri Jussi Anonyymi kirjoitti:
Tais tulla pikku sekaannus 😃luulin sinua naiseksi
Toivottavasti löydetään mitä ollaan hakemassa
Lääkäri JussiEipä haittaa mitään 🙂
Toivottavasti molemmat löydämme 👍
- Anonyymi
nais"lääkäri" pula näköjään
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://2422333.com/H/a7KZ 👈
- Anonyymi
En vaan käsitä, mitä väliä on "lääkärin" sukupuolella.
- Anonyymi
Kyllä naisen ammattimaisestisuorittama eturauhasen hieronta on poikaa.
Eikä vaadi edes lääkärin koulutusta. Joidenkin aikataulu on niin kireä, että määrittävät tutkimuksen finaalin ko. menetelmällä. - Anonyymi
et sinäkään sinne takapuoleesi nää onko siellä mies vai nainen sormettamassa
- Anonyymi
Kyllä näen kun olemme mätipuolet vastakkain ja jortikka sisässä!
- Anonyymi
Vaimo saa parhaat orkut sellaisessa leikissä, että vähitellen työnnän koko käden sisälle. Tuntuu se kivalle työntäjästäkin, kun käsi menee sen tiukemman kohdan yli, ja on kokonaan sisällä. Kun otan käden pois, lirahtaa aina vähän pissaa, joskus enemmänkin.
Ketjusta on poistettu 103 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144