mikä mese ekaks autoks

Anonyymi

nonni, kortti taskussa ja autoa ettimässä. kiikarissa ois w202 ja w208 230 kompressor koneella. onko kalliita pitää. kestääkö vai lahoaako tielle.

15

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valitettavasti valitsemasi automallit edustaa kyseisen merkin aikakautta, joka oli laadullisesti sangen huono.

Siihen sisältyy pieniä laadullisia ongelmia valmistusmateriaalien kanssa ja suurempi ongelma korirakenteen ulkopeltien ruostumisessa.

Myöskään mitenkään taloudellisia nuo eivät ole, kulutukset on suurehkoja verrattuna nykyautoihin. Kulutuksen suuruus johtuu käytettyjen moottoreiden keskimääräistä suuremasta litratilavuudesta.

Jos erittäin hyvän löytyy, voisin itsekin tuollaista harkita, valitettavasti niitä hyviä ei ole enää juurikaan tarjolla.

• Anonyymi

Juu, niistähän löytyy ruostetta paljonkin.
        pitää katsoa jos löytää jonkun suht hyvä kuntoisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, niistähän löytyy ruostetta paljonkin.
        pitää katsoa jos löytää jonkun suht hyvä kuntoisen.

nuita c malleja näyttäisi olevan oikein hyvässä kunnossa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nuita c malleja näyttäisi olevan oikein hyvässä kunnossa...

W204 diesel 200/220cdi 2007-2009 siinä hyvä peli sulle. OM646 moottorilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata Mersun vanhempia bensamalleja ostaa, kulutus suuri ja epäluotettavia. Dieselit hyviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata Mersun vanhempia bensamalleja ostaa, kulutus suuri ja epäluotettavia. Dieselit hyviä.

W203 facelift nelisylinterinen dieseli ihan käypänen peli myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mites tuo c280 w204? onko kestoauto?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulla ois kans haussa sellanen mese, jota ois helppo korjailla itse. ei mitään sähköhärpäkkeitä vaan kone itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mites tuo c280 w204? onko kestoauto?

Jos minkä tahansa ruosteettoman mersun ikäluokassa yli 15 vuotta löydät niin olet löytänyt ns "kestoauton".

Ruoste on noiden autojen pahin ongelma ja jos sen pystyt välttämään, olet löytänyt hyvän yksilön.

Tuo ehdottamasi auton keskikulutus on luokkaa 10,5 litraa satasella, joten näillä bensan hinnoilla, etenkin kaupunkiajossa, km-kustannus voi nousta yllättävän kovaksi.

Suosittelisin uudempaa, etuvetoista, pienemmällä moottorilla olevaa ja paremmin ruostumista vastustavaa autoa.

• Anonyymi

Osta Dacia. Saat sympatiapisteitä liikenteessä ja säälittäviä katseita :)

• Anonyymi

trollit saa painua sinne mistä tuliki

• Anonyymi

Mulla oli tollanen CLK, ihan kiva auto, Penkki aika epämukava. Ruoste on isoin ongelma noissa. Tekniikka aika huoleton.

• Anonyymi

Tehokas takaveto juuri kortin saaneelle? Pääsee takaisin jalkamieheksi ensimmäisillä liukkalla keleillä!

• Anonyymi

Ei ne nyt niin tehokkaita ole mutta saahan sen silläkin teholla kuusen ympärille.

• Anonyymi

Mulla w203 cdi. Ja kulutus 4.7 l/100 km. Kaikki huoltokulut noin 1200 e/v, niveliä ja ja jousia ja jarruvikoja pääasiassa. Autolla mennään kohti 600 000 km.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe