Olen tässä jokusen kuukauden tapaillut todella kivaa miestä.
Tätä uutta tyyppiä ennen oleva tapailu päättyi todella ikävästi mun osalta kun toisesta paljastui syviä patoumia (tuli ilmi raivokohtauksena) eikä saa tunteita pussailusta tai mistään. Nämä sain tietää ja tämä johti suhteen loppuun, mutta paska fiilis jäi pahasti. Se tunne kun sulle sanotaan ettei saa mitään tunteita pussailusta ja et se on pelkkää mekanismista toimintaa. Se syö ja paljon.
Kerroin näistä uudelle tapailulleni. Kerroin miksi mulla on suojamuuri ylläni ja olen varautuneempi uuden kanssa. Hän ymmärsi asian hienosti. No aika kului ja meillä on keskenään hieno kemia, huumori ja luonne osuu nappiin. Rupesin viihtyy paljon hänen seurassaan ja ajattelemaankin häntä enemmän. Itse olen yli 30 ja hän mua pari vuotta nuorempi.
Mutta nyt sitten jotakin tapahtui. En tiedä mitä. Hän lähti pohjoiseen viettää uuttavuotta ja saan yöllä viestin missä hän on miettiny asiaa ja sanoo et meistä ei tule mitään. Olen mahtava ja ihana ihminen, mutta emme näe elämää samanlailla. Ollaan liian erilaisia vaikka luonteet natsaa täysin. Hän kokee näin ja toivottelee jatkoja.
En osannut odottaa tällästä yhtään koska nähtiin just pari päivää sit ja soiteltiinkin.
Olin sanonu edellispäivänä et mulla on eräs asia jonka haluan kertoa.
Tämän hänen viestinsä jälkeen kerroin hänelle (vaikka se mitään auta enää) et mulla on syntyny tunteita häntä kohtaan enemmän ja olin valmis panostamaan tähän suhteeseen.
Tuntuu tosi surulliselta kun rupesin laskemaan suojaani ni saankin siipeeni taas. Tiedän, että tätä tapahtuu kaikille, mutta tuntuu se silti pahalta kun tulee ihan yllätyksenä.
Mitä tapahtui?
1
712
Vastaukset
- Anonyymi
ajaa onpa oudoltakuulostava tilanne.mnkä verran tunnettätä tyyppiä.. mullon 2 suhdetta elämässäni takana, tuun ehkä näkeen heitä toki vielämutta tse suhde on takana molempien osalta. okeastaan teks meli sanoa et neljä suhdetta on takana mut kahden tosen kaa ei tainnut olla luperinkään suhdetta. tehtiin kyllä asoita mtä parisuhteessa tehdään mutta samaan aikaan piti aina tapailla monia muitakin ja ne tekemiset tuli mun aloitteesta. eikä edes sängyn puolella natsannut. kun nää 2 muuta suhdetta ni niissä oli lähesyyttä seksiä ja toisen arvostamista yms perujuttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717