"Iso-Britanniassa ylitettiin viiden miljoonan levymyynti ensimmäistä kertaa sitten vuoden 1991. Vinyylien myynti kasvoi viime vuoteen verrattuna kahdeksan prosenttia. Sen sijaan CD-levyjen myynti laski 12 prosenttia Iso-Britanniassa.
Jopa C-kasetit menestyivät paremmin kuin CD-levyt vuonna 2021. Niiden myynti kasvoi yhdeksättä vuotta peräkkäin. Myyntimäärä on kuitenkin suhteellisen pieni, sillä tänä vuonna on myyty vain 190.000 kappaletta Britanniassa."
https://www.stara.fi/2021/12/30/hammentava-kaanne-c-kasetteja-myydaan-nyt-enemman-kuin-cd-levyja/
Kukapa olisi uskonut joskus 10 vuotta stten. Itse olen inhonnut aina cd- ja dvd-levyjä, autossa kasetit oli kätevämpiä, nykyään tulee kuunneltua vain radiota. Kotonakin radio aina auki, tietokoneella youtubesta. Jos olisi ylimääräistä rahaa niin vinyyleja voisi ostaa, niissä oli tunnelmaa aikoinaan.
C-kasettikin jo suositumpi kuin cd-levy, vinyyli suosituin
Anonyymi
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337