Puhelimessa olevaan Maisa-ohjelmaan tulee nykyään reaaliaikaisesti tiedot laboratoriotutkimusten tuloksista. Tosi hyvä juttu!
https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.maisa.maisa
PS. Maisa on Apotti-nimiseen potilastietojärjestelmään luotu asiakasportaali. Apotissa ovat mukana Helsinki, Vantaa, Kirkkonummi, Kauniainen, Kerava, Inkoo, Loviisa, Tuusula, Siuntio sekä Helsingin seudun yliopistollinen keskussairaala.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Apotti_(potilastietojärjestelmä)
Tykkään Maisasta
3
234
Vastaukset
- Anonyymi
Kas-kas, sinäkin löysit Maisan (vihdoinkin). Tällä palstalla siitä on keskusteltu yli vuosi sitten kun se käynnistettiin ja jo silloin todettiin hyväksi. Itsekin olen käyttänyt sitä nyt vähän päälle vuoden aktiivisesti kun on iskenyt yllättäviä sairauksia ja niiden tutkimustuloksia ja hoito-ohjeita olen voinut lukea Maisasta. Ajanvarautenkin käsittely sujuu hyvin. Käytän kylläkin pääosin tietokoneella, viesti-ilmoitukset tulee kyllä puhelimeen, mutta sieltä viestien lukeminen ja edelleen käsittely ja tulostus on hankalampaa.
- Anonyymi
En tykkää yhtään maisasta. Joka hemmetin viikko työntää viestiä. Siis solkenaan täysin turhaa viestiä. Joudun käymään viikottain kontrollissa. Ennen käyntiä tulee viesti, muistathan ajanvarauksesi, käynnin jälkeen tulee viesti käynnistä, kun sairaanhoitaja tekee kirjaukset, taas tulee viesti jne jne jne. Ei mitään tolkkua tässä.
Olen varannut ajan kolmanteen koronarokotukseen jo 4 viikkoa sittenm sain ajan vasta tammikuun puoleen väliin. Joka saamarin viikko maisa laittaa viestiä siitä että rokote on jo saatavilla. Ei ilmeisesti synkkaa ajanvarauskalenterit ja maisa keskenään.
nnn - Anonyymi
Maisassa näkyy tuleva käynti. Ei vaadi minulta mitään.
Siinä kuitenkin lukee, että merkitse tämä valmiiksi pvm lähellä.
Mitä ihmettä? Ymmärtääkö kukaan mikä idea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732795
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229