Edellinen ei ollut laadultaan edes keskinkertainen.
Parempaa tätä vuotta kaikille.
8
97
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kerran kaikille, niin erityisesti sinulle itsellesi!
- Anonyymi
Aamulla saattaa tuntua voimattomuus
Henkinenkin
Sitten muistan tukesi
Sinut
Onhan minulla sinut
Kestän kaiken
Enemmänkin
Kiitos
Jaksetaan tänä vuonna paremmin
Yhdessä
Eikö oo kummallista , miten eksponentaalisesti voimat kasvaa
Yhdessä
Hyvää jatkoa uudelle vuodelle 2022.
Toivottavasti tämä vuosi on parempi kuin pari edellistä vuotta.
Terveyttä ja kaikkea hyvää.Tällein myöhäiset sinullekin.🥰
- Anonyymi
Tosiaan niille ketkä nyt eloon jää. Sairaita aikoja elämme 🙏🏼 voimia kaikille.
Kuin myös Buddy, parempaa uutta vuotta! Edellinen ei tosiaan ollut juuri mistään kotoisin, enkä nyt viittaa koronaan...
- Anonyymi
Mutta ei kai mennyt ihan pieleen trummpi otti rokotteet ja kehuu niitä!!!111
har-a-rharha-r-ahr-sh-ha-dha-sfrhsd-fsslässäsäsä Samaa sanoisin minäkin, kamalin vuosi koko elämässäni, no ehkä 2007 oli yhtä kamala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864