Elikkäs biisi soi Once a upon time in Mexico elokuvassa. Kun Enrique Inglesias ja eräs toinen mies ( se mies joka ryyppäsi koko ajan, Enriquen ystävä..)olivat parvekkeella ja Enrique harjoitteli siinä viinapullojen ampumista ja tämä toinen mies sitten ryyppäsi ja tämän aikana radiosta kuului hyvin tunnettu lattari biisi, jota nyt haeskelen.
Mies laulaja, rytmi soi päässä mutta sanat eivät. Taisi olla espanjaa, italiaa tai portugalia(?) laulun sanat, jos oikein muistan. Aivan varmasti täältä joku tietää kappaleen, koska se on niin tunnettu. Pistäkää nyt villejä arvauksia kehiin heti kun tulee jotakin mieleen ;)
Erästä lattari biisiä etsiskelen.
Apua tarvitseva.
2
531
Vastaukset
Manu Chao-Me gustas tu? Olen kyllä katsonut elokuvan, mut en just nyt muista missä kohtaa tuo biisi siinä soi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358