Uus vuos ja uuvet kujeet, käy kattoo vinkki miu sivuilt
Mie oon nyt lopentat
55
1083
Vastaukset
Mitä? Lopentat?
- Anonyymi
Hyvä Nina! Jotain toimintaa siellä korvien välissä on.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuo lopentat tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😀😀😀
- Anonyymi
Käy kattoo miu sivuilt
Pitiköhä siin lukkee et LOPETTANT? Ei oikee onnistunt miu matkimine. Kerro viel sekkii mitä oot lopettanu 😄
- Anonyymi
Pena osoitti jälleen kerran terävyytensä ja mahtavan päättelykykynsä. Tästä ei voi muuta päätellä kuin että Penan on pakko olla Penan porukan aivot.-Mies karkki joka osaa käyttää aivojaan, ilmankos Kotkan kimulit käyvät niin kuumana.
- Anonyymi
Nyt mie oon päättäny lopettaa. Uus kuukaus ja uuvet kujeet.
- Anonyymi
Kirjoittajalla dysleksia. Samaan törmäsin jo vuosia sitten täällä samalla palstalla.
Muistin ja löysin Imatran SoMe sota ketjust sen
MummitKanootisa
28.8.2016 14:54
miul on dyslexia vaa mikäs on siu puolustus?
hhhh :D- Anonyymi
Mikä se sellainen dysleksia on?
- Anonyymi
Mie kävin siun sivuil ja tajusin mitä tarkoitit, muut eivät ymmärrä
- Anonyymi
Huomasitko vinkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasitko vinkin?
No kyllä😂😂😂 olet todellakin lopenttant, katotaan meneekö pitkään kunnes muut huomaavat😀😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä😂😂😂 olet todellakin lopenttant, katotaan meneekö pitkään kunnes muut huomaavat😀😀
Tajuaakohan ne sen vinkin???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuaakohan ne sen vinkin???
Miust ainakkii on aika selkee vinkki
- Anonyymi
Kyl se sielt löytyy ku vähä etit😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuohon enää viinaa tarvita, olet ilman sitäkin jo sekasin 🤪
- Anonyymi
Mie luulen et ens yönä tutkitaan sometilit ja tarkkaa 😀 sit tiijätte mitä mie oon lopettant, vinkki löytyy miun sivuilt
- Anonyymi
Kävin sivuilla ja tajusin jutun, onko päätös lopullinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin sivuilla ja tajusin jutun, onko päätös lopullinen?
Siin siul onkii miettimist 😀
- Anonyymi
Kuka on lopettanut ja mitä?
- Anonyymi
Jos löyvät miun sivut niin siel on pikku vinkki 😀
- Anonyymi
Nyt on salaista touhua! Kuka jujuttaa ja ketä?
- Anonyymi
En mie mittää satua oo kehitelly, mie oon lopettant ja sil siisti
- Anonyymi
Siitä se taas alkaa, nimittäin tammikuu, tai kuten vanha kansa sanoi "sydänkuu"... Mitään uudenvuodenlupauksia en tehnyt, ajattelin silti pitää taas tipattoman tammikuun, tai kuten viime vuonna tipattoman tammi- ja helmikuun ja puolet maaliskuustakin 💙
- Anonyymi
Hyvä tavoite👍
- Anonyymi
HV / kansikuva 1.1.2022 10.26
- Anonyymi
Kopioinnit on loppu nyt mie oon lopettant, niistä ei miu tarvii ennää murehtii
- Anonyymi
Miu kirjotuksist ei kukaan enää ota kuvakaappauksii ! Mie oon poistant FB tilin, miulle riitti , hyvästi ! Kuten sanoin mie oon lopettant ja se vinkki miu sivuil oli se että niitä ei enää ole😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miu kirjotuksist ei kukaan enää ota kuvakaappauksii ! Mie oon poistant FB tilin, miulle riitti , hyvästi ! Kuten sanoin mie oon lopettant ja se vinkki miu sivuil oli se että niitä ei enää ole😂
Muutama sen täällä jo tajuskii, mut ei kaikki
- Anonyymi
Aprillii… ja onha eläkeläisel paljo vapaa-aikaa ja on kyl paljo muita harrastuksiikii. Mut niisthä sie et tiijä ku seuraat vaa miu sivuu etkä tunne minnuu. Ja eihä niis muissa harrastuksis mee koko päivää, nii et jää muutakii aikaa . Facebookis on ollukkii aika hiljast viime aikoin. Onkoha koronavirus kaatanu näit entisii aktiivikommentoijii. Vai mist johtuu?
- Anonyymi
Mie tiijän et nyt käyvää sometillei läpi ja mietitään kuka on lopenttant, mut kuvakaappauksia ei ennää tule
- Anonyymi
Kukaan penderin listan ihmisistä ei ainakaan ole lopettanu facebook tiliään 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan penderin listan ihmisistä ei ainakaan ole lopettanu facebook tiliään 😆
Mutta niitä voi olla useita, iha pien vinkki, ite kopiomiehelläkkii on usseita tilejä, tai sit mie voin olla ihan jokkuu muukin? Mie voin olla kuka vaan 😀 siin on imatran utelijail ihmettelemistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta niitä voi olla useita, iha pien vinkki, ite kopiomiehelläkkii on usseita tilejä, tai sit mie voin olla ihan jokkuu muukin? Mie voin olla kuka vaan 😀 siin on imatran utelijail ihmettelemistä
No ehkä olet sit lopettanu feikkiprofiilisi 😂😂😂
- Anonyymi
😀😀😀
- Anonyymi
Miu tillii on kopioitu mut ei kopioia ennää nyt se on ohi 😀
Apua, apua, nyt joku on sulkent oman feikkiprofiilisa, enkä voi ennää kopioija hänen facebook kirjotuksii. Mut onneks on viel nuo penderin listan porukat. Eiköhä heillekkii ala selvitä jossakii vaihees et kannattiko sillo Oli kerran Tainionkoski ryhmän lopetuksen jälkee alottaa tänne kirjottelu.
- Anonyymi
Mie suljin miu fb tilin, nyt mie en nää ennää siu kirjotuksii 😭😭😭
- Anonyymi
Tarkoitatko että onneksi on penderinlistan porukat mitä voi vielä kopioida?
- Anonyymi
Pena.Luukkonen kirjoitti:
👋🏽🤣👋🏽
☝🏽🙏🤘👆👌☝🏽✌️🙌👋👋👀👀👤👤🎅🎅
Tuo facebook profiilin lopettaminen on hieno saavutus, toivottavasti lopetat ne muutkin profiilisi sieltä, niitähän on siellä aika monta.
Toivottavasti tää hullu anonyymi osaa lopettaa myös tänne palstalle kirjottelun.Kirjota ihmees niist Imatran asioist. Mie ja ninni ei kuuluta niihi. Minuu ei ainakaa tarvii sotkee iha joka ketjuu.
Etkö sie osaa.
- Anonyymi
Olevinaa näppärä keskustelija.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947