Onko kukaan ajatellut että joku "viisas" uudisti peruskoulun sellaiseksi että eri sukupolvet eivät ymmärrä toisiaan.
Kun siis harjoittelija tulee koulusta vaikka hoitolaitokseen, nuori on oppinut kaiken erilsilla kuin häntä ohjaava vanhempi sukupolvi.
KUN esim näyttää sormella taulukosta numeroa niin oppilas ymmärtää osoitettavan sitä numeroa joka on SORMEN ALLA näkymättömissä. Kun taas vanhempi opettaja (loogisesti) näyttää sormen yläpuolella NÄKYVÄÄ numeroa.
Seuraukset voi olla hengenvaaralliset jos näytetyt numerot tarkoittaa eri potilaita tai lääkkeiden eri pitoisuuksia, nimiä, mitä tahansa!!
Kuka siis oli se valtias joka oman vääristyneen mielensä mukaan sai uudistaa opetusohjelman ja menetelmät? Kuinka moni on kuollut näiden "kielivaikeuksien" takia? Ymmärtääkö ulkomaalainen omassa maassaan koulunsa käynyt hoitaja, että suomalainen epälooginen henkilö osoittaa numeroa, joka EI NÄY.??
Hoitovirheiden syyt ?
Anonyymi
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
Jopa oli taas sekava sepustus.
Onneksi kukaan ei osoita mitään peittämällä osoitettavan asian (paitsi ehkä aloittajan omassa ahtaassa mielessä)
ja onneksi elämme 2000-lukua, jolloin mitään hoito-ohjeita ym. ei "opeteta" eikä "opetella" sormella osoittamalla. - Anonyymi
Suurimmat hoitovirheiden syyt ovat kiire ja huolimattomuus. Sitä en osaa sanoa, onko se peruskoulu vai mikä paikka, missä opitaan huolimattomaksi, hälläväliä, vähän sinne päin -tyypiksi ja kiirekin on asia, joka on lähinnä ihmisen korvain välissä eikä missään muualla. - Nm. Toisenlainen totuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066