että viisaampaa on mennä tiiviissä letkassa eteenpäin. Jos jättää pitkän välin, siihen voi vaikka hirvi tulla metsän puolelta.
Nyt on niin huonot ajokelit,
Anonyymi
8
85
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä olet oikeassa ajoin itse kolmostietä ja edelläni kulki patrakan kohdalla 3 hirveä edelläni osaralle asti hui kyllä pelotti
- Anonyymi
Että pitäisi ajaa tappituntumasssa?
- Anonyymi
juu,kerran oli uroshirvi keulan edessä,vapinat tuli kun sain väistettyä persepuolelta
- Anonyymi
Ei ole ratikka päässyt kompille kun on niin paljon lunta ettei kiskoja näy
Kynttilöiden oikeaoppinen käyttömuoto on polttaa niitä, ei työntäminen ruumiinonkaloihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927