Minä en uskonut että tällaista voisi tulla kohdalleni. Elän hyvässä Avioliitossa. Ensin sinä ärsytit, pätemällä vetämissäni palaverissa. Sitten sinusta tuli tuki, nyt olemme lähentyneet lisää. Olen tykästynyt sinuun, pystyn puhumaan kanssasi mistä vaan. Minulla on hyvä ja turvallinen avioliitto. Minulta on joskus kielletty rakkaus ja pelkään tunteitani lähinnä sen vuoksi. Olen mennyt naimisiin hyvän miehen kanssa. Tunteilleen ei mitään voi, olet ihana ja hiivit mieleen usein. Silti haluan pitää perheeni kasassa, toki välillä haaveilen vaihtoehdoista. Minusta tuntuu kuin toinen puolikas olisi löytynyt. Onneksi jään vapaille kohta niin voin hetkeksi keskittyä perheeseen ja unohtaa vihjailusi. Vähän jännittää tulevat kemut kun palaan lomilta, onneksi sinäkin olet naimisissa. Meillä on paljon yhteistä, vaikka onkin hieman ikäeroa.
Lyhyt lähityöaika sai aikaan jotain ihmeellistä
Anonyymi
0
580
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229