Mun poikaystävä petti mua hetki sit ja tuntuu nii yksinäiseltä. Miks just se teki mulle näi mikä mus on vikana? Mua ahistaa ihan sikana koko ajan miten pystyn enää koskaa luottaa kehenkää? En oo saanu viikkoon nukuttua enkä syötyä kunnolla senkin alkaa jo huomaa... mä en ees pysty sanoin kuvailee kuinka paskalta musta tuntuu en löydä sanoja tälle tunteelle.
En mää selviä
5
863
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin vika on poikaystävässäsi, sillä jos teidän suhteessa on jotakin vialla, niin siitä puhutaan, ja jos sitä ei saada ratkaistua, niin sitten erotaan ja vasta sen jälkeen katsellaan muita. Tai sitten hän ei vain kykene sitoutumaan parisuhteeseen.
Onneksi kaikki ei ole samanlaisia, vaan luotettaviakin ihmisiä löytyy. Ehkä ennen suhteen aloittamista voisi puhua asiasta, niin voisi selvittää toisen näkemyksiä. Toivottavasti pääset pian yli tuosta ja löydät vielä jonkun luotettavamman kumppanin - Anonyymi
Me miehet ollaan yleensä vähän tommosia. Ei siinä ole kysy siitä onko sussa jotain vikana, vaan seikkailusta ja uuden kokemisesta.
Meidän polttoainetta ei ole häistä ja lapsista unelmoiminen haleillessa vaan jännitys elämässä.
Oikeesti, älä huoli siitä. Ota vaan seuraava suhde rennommin.- Anonyymi
Teidän miesten ei sitten kannata ryhtyä parisuhteisiin, jos aikeissanne on itsekkäästi toimien satuttaa toista. Jos haluaa etsiä jännitystä elämäänsä ympäriinsä paneskellen, voi aivan hyvin pysyä sinkkuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän miesten ei sitten kannata ryhtyä parisuhteisiin, jos aikeissanne on itsekkäästi toimien satuttaa toista. Jos haluaa etsiä jännitystä elämäänsä ympäriinsä paneskellen, voi aivan hyvin pysyä sinkkuna
Hyvin sanottu! 👍
Sama koskee teitä naisia, jotka olette persoja vieraalle munalle. 👈
- Anonyymi
Olisit iloinen että alkuvaiheessa sait selville mikä tuo "poikaystäväsi" on miehiään.
Roskaihmisiä, ikävä kyllä, on olemassa. Yksi niistä sattui sinun kohdalle. Kaikki pojat eivät ole noin typeriä.
Heitä tuo roskaihminen pois ajatuksistasi, kaveripiiristäsi ja kaikista some-yhteyksistäsi.
Aivan varmasti tapaat ja tutustut poikiin joiden arvomaailma vastaa omaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717