Sattuisko joku nainen tykkäämään tässä 08-017 alueella hyvästä kielileikittelystä,joka vois kestää vaikka tunnin ja saisi olla valuva tai alussa kuiva,isoilla tai pienillä häppäreillä🥰Ikähaarukka oman halun mukaan ja n39-58😘Ilman yhdyntää tai saat leikitellä n18/5kalulla jossa iso nuppi.. Useammin tai sovitulla tavalla,kik tms yhteydenottoon😘
Syötäväksi,nuoltavaksi,imeskeltäväksi
4
93
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä ois aina kielileikeistä pitävä nainen,kun miestä ei kiinnosta ja olen saan u mahtavia orgasmeja jos mies osaa hommansa,voisin käsitellä tuon kookkaan kalun samalla.. olen kiinteärintainen 40v ja tiukkaa tekisi ottaa sisään noin kookas..
Haluaisin usein tavata ja tulla vaikka ukon työiltoina käymään.. - Anonyymi
täällä vaihtoehto sulle n40, todella innokas kielimies, hoidan pillun ja pepunkin kielellä, sormilla, dildoilla ja jos haluat niin kullilla. ois upeeta saada leikitellä sun kiinteillä rinnoilla, imeä nännejä ja siitä vatsaa pitkin alas....hyvin sheivattu kulli ja avara mieli!! m50
- Anonyymi
Mitäs kaikkea sieltä pillusta saa valua??
- Anonyymi
Nimim: vuotopillu horo!
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214