ÄLYKÄS TELEVISIO

Anonyymi

Ajattelin ostaa, mutta osaakohan tällainen tumpelo sen itse asentaa. Kaapelitalous jossa mulla on langaton netti modeemin kautta. osaisko joku antaa vähän vinkkiä miten mahtaisi onnistua kytkentä.Vaikuttaakohan se mun läppärin toimintaan kun molemmat on silloin nettiin yhdistetty??

3

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vedät siltä modeemilta piuhan telkkariin. Siinä kaikki.

• Anonyymi

Ei vaikuta läppärin toimintaan mitenkään. Itsellänikin on kaksikin läppäriä ja äly-tv kytketty langattomasti samaan reitittimeen. Reititin saisi sijaita mielellään aika korkealla, eikä betoniseinien päässä televisiosta, jos kytket sen langattomasti siihen.

Käyttöönotto sujuu tumpelolta ongelmitta, koska televisio asentaa itse itsensä reitittimeen, kun kytket sen virran päälle ensimmäisen kerran. Ota valmiiksi esille reitittimen käyttämä salasana, koska tv pyytää sitä. Lisäksi tv pyytää useita erilaisia käyttöoikeuksia. Jos haluat, että kaikki netin palvelut ovat käytössäsi, niihin on hyvä suostua.

Oikeuksia voi evätä myöhemmin, jos se tuntuu tarpeelliselta. Itse olen myöhemmin kieltänyt joitakin vakoilutoimintoja. Mitäpä kaikille kuuluu mitä katselen televisiosta.

Televisioosi tulee hyvin todennäköisesti aluksi muutamia ohjelmistopäivityksiä, jotka nekin asentuvat automaattisesti. Sinun tarvitsee vain antaa lupa asennuksille ja odottaa kärsivällisesti. Sony-telkkarini ohjelmistopäivitys kestää aina puolisen tuntia, minä aikana televisiosta ei voi katsella mitään.

Netistä löytyvät palvelut, kuten Ylen Areena, täytyy erikseen asentaa käyttöön, mutta sekin on helppoa kuin heinänteko ja tapahtuu itsestään, kunhan vain annat luvan.

Useat älytelevisiot, esimerkiksi Sonyn Android-pohjainen, ovat toiminnoissaan aika hitaita, joten kannattaa aina odottaa muutama sekunti odotatpa mitä tahansa tapahtuvaksi. Kun Sonyyn kytkee virran, ei kanavaa kannata yrittää vaihtaa ihan heti, sillä mitään ei kuitenkaan tapahdu. Kestää helposti yli minuutin ennen kuin kaikki toimii kuten pitää.

• Anonyymi

Kiitos tiedoista. Modeemin takana on kaksi eri ns. linjaa joissa yhteinen salasana ottaakohan se saman kun läppäriin.... .t. tumpelo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe