Jos niin miksi? Tekisitkö niin, jos joutuisit nyt tilanteeseen, että kumppanisi/partnerisi kertoisi sairastuneensa rintasyöpään? Näkökulmia ja kokemuksia aiheesta kiinnostaa kuulla.
Jätitkö kumppanisi rintasyövän takia?
4
161
Vastaukset
- Anonyymi
Siis minkä vuoksi!?? Ne jotka vastaavat myöntävästi hävetkää mutta ettehän te osaa!
- Anonyymi
Mitä ihmettä? En todellakaan jättäisi kumppaniani rintasyövän takia! Juuri silloin hän eniten tarvitsee minua. Rintasyöpä hoidetaan.
En myöskään itse haluaisi tulla jätetyksi minkään syövän tai muun sairauden takia.
Jättämisen ymmärrän kyllä hyvin ja varmaan itsekin jättäisin kumppanin, joka sairastuu vaikeaan psykiatriseen tautiin, josta ei parane.
Kuinka jonkun juolahtaa edes mieleen, että jättäisi rakkaan ihmisen, tai vaikka ei olisi hirveän rakaskaan mutta läheinen kuitenkin, rintasyövän takia. Mitä tuosta pitäisi ajatella? Mitä tuo sairastunut on koskaan jättäjälle merkinnytkään? Pelkkiä rintoja rutisteltavaksi? - Anonyymi
Kummallinen kysymys. Sama ihminen se kumppani on vaikka sairastuukin.
- Anonyymi
Kuka kehtaisi edes sanoa, että on jättänyt kumppaninsa rintasyövän takia? Karmea tyyppi, jota on viisainta paeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249