Olen aina suhtautunut ulkomaalaisiin positiivisesti

Anonyymi

Mutta sitten lähi ympäristössä alkoi tapahtua: vanhusten ryöstelyä, tyttöjen ja naisten ahdistelua, nuorten kiristämistä ja pahoinpitelyitä, lasten kiusaamista, työkaverit rupesivat pelkäämään tuömatkojaan iltaisin ja viikonloppuisin jne.

Ja niin minusta tuli osittainen rasisti, en halua tähän maahan elintasosiirtolaisia elätettäväksi lähi - idästä, Afrikasta ja afgaaneja. Valitettavasti en myöskään halua Suomeen enää muslimeita, en rasismitarinoita keksiviä enkä ainaisia ruikuttaja osattomuudesta.
Osalle suomalaiset veronmaksajat ovat tarjonneet samat mahdollisuudet kuin omilleen, joilta vaadimme opiskelujen pysymistä aikataulussa, kouluttautumista ja osallistumista ja hakeutumista aktiiviseen työelämään.
Nämä täällä kasvaneet asemalla ja kauppakeskuksissa hengailijat päästetään armovitosilla peruskoulun läpi, positiivisen diskriminaation rahoilla paapotaan jatkokoulutuksessa, mutta valmiudet ei kerry, kun itse ei viitsitä tehdä mitään.

Vihervasemmisto haluaa lisätä näiden ja laittomasti maassa olevien palveluita, vaikka suurin osa kuuluu palautettavien joukkoon ja rikollisen teon tehneiltä pitää perua oleskelulupa tai kansalaisuus.

6

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huvittavinta ovat nämä jotka raahaavat sen haisevan jenkkien blm-riehumisen tänne, maahan jossa kansa on oikeasti ollut alistettuna ja orjina vuosisatoja. Tuo on niin törkeyden ja vidduilun huippu..

• Anonyymi

Ne elintasosurffarit ovat kyllä idästä, mutta ei lähi-alkuisesta vaan kauko-alkuisesta. Naamoista jo sen näkee, että ovat kaikella tavalla vieraita täällä

• Anonyymi

Työssä niitä kaukonaamoja näkee enemmän, rikostilastojen kärjessä ovat lähitäläiset.

• Anonyymi

Asuin Korsossa kun venepakolaiset muuttivat Korsoon.
        Heistä ei koskaan ollut haittaa. he integroituivat niin hyvin.
        He olivat siis KAUKO IDÄSTÄ.
        Ongelmallisimmat muuttajat lulevat LÄHI_IDÄSTÄ ja Afrikasta.

• Anonyymi

Kaikkialla missä muslimeja on ovat ongelmat lisääntyneet. Yhdistelmä on järjetön: maahamme tulee väkeä, joiden päätarkoitus on tuhota yhteiskuntamme joka tavalla ja lopulta alistaa väkivalloin sharia lakiin. Lässyttelyt ja sokeat paapomiset edistävät tuhoa. Suomi on kuin hyödyllinen idiootti ajamassa kansamme tuhon asiaa. Kuka tätä haluaa ja jörjestelee?

• Anonyymi

Somalit tehtailevat rikoksia ja häiriköivät naapureina missä vain pystyvät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe