Mulla on nyt mun tokat menkat ja oon 13. Ekojen menkkojen aikana mulla ei ollu yhtää treenejä, harrastan siis telinevoimistelua, mutta nyt huomasin että mulla alko mun tokat menkat melkein puolen vuoden jälkeen mun ekoista ja mulla on tänään treenit, joten haluaisin tietää että näkyyks side legginsien läpi ja tampooni ei oo vaihtoehto koska en uskalla käyttää niitä.
Menkat ja urheilu
Anonyymi
4
200
Vastaukset
- Anonyymi
Kukatiset eivät ole este elää elämä tai harastaa liikunta. Laita 2 pikkikset päällesi ja sitten urheilu housusi. Kukan ei kytää takamustasi onko kuukautiset vai ei?
- Anonyymi
Miten sinulla on aikaa tänne kirjoitaa tänään? Monelta koulusi alkaa?Kekseit koko asian. Et ole 13v.tyttö!
- Anonyymi
Mulla alkaa koulu 9.30…
- Anonyymi
Öö miten se ei oo tyttö jos kirjoitti aamupäivällä? Ja muullakin alkaa joskus koulu 10.30 että nii. Ja meijän koulussa saaa olla välillä ja joskus tunneilla ouhelimella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284