Otsikossa kysymys naisille!
Tiedän että usein kantti ei riitä! Vai riittääkö?
Mille tuntuu nuolla toisen naisen pillua
8
1120
Vastaukset
- Anonyymi
Ei riitä.
- Anonyymi
Ok kunhan on siisti , terve, mieluummin posliini kiitos....... olen 42v muikkeli tykkään myös naistenvälisestä hellyydestä....
- Anonyymi
Hyvälle se tuntuu ja maistuu. Kun on puhdas siisti posliini niin kyllä tämä tyttö nuolee mielellään. Pimu 36v
- Anonyymi
Pimu36 mistä päin olet? Itse olen 34v varattu nainen mutta naisen kosketusta vailla aina joskus. Itse tre
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimu36 mistä päin olet? Itse olen 34v varattu nainen mutta naisen kosketusta vailla aina joskus. Itse tre
Kerro lisää
- Anonyymi
Parinvaihtoa harrastamme mieheni kans, nuollut useesti toisen parin vaimon pimppiä.. aivan ihkua🤪
- Anonyymi
naisen posliini pillua nuollu sai useampia orgguja 56v mies
- Anonyymi
Olen myös parin naista nuollut jonka kanssa vaihtoa harrastetaan. Ai että on se mukava nuolla kosteaa pimperoa. Ja musta nainen osaa nuolla paremmin ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa. Rouva 38v
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264