keppihevosharrastaminen,puututaan kiusaamiseen!

Anonyymi

hei. ajattelin kirjoittaa tänne eräästä tärkeästä aiheesta. nimittäin kiusaamisesta. olen huomannut sitä todella paljon viime aikoina. minusta (ja varmasti myös monesta teitä) jokaisen pitäisi saada olla sellainen kuin on,harrastaa mitä haluaa ilman että kukaan muu puuttuu siihen. näin ei ole kuitenkaan tapahtunut. todella moni harrastaja joutuu tänäkin päivänä pelätä kouluun menemistä sen takia että joutuu hylätyksi ja kiusaamisen kohteeksi. olisiko sinusta mukava mennä kouluun,ja muutenkin muihinkin paikkoihin jos joutuisit kokemaan tällaista?? totisesti vastauksesi olisi ei. kiusaaminen,syrjintä ja väkivalta,mikään niistä ei ole ok! otetaan itseämme niskasta kiinni. ei jäädä katsomaan vierestä kun joku joutuu kiusaamisen kohteeksi. puututaan,tuetaan ,puolustetaan ja autetaan. ei jätetä ketään ulkopuolelle. eikä kiusata. annetaan kaikkien olla omanlaisia ja jätetään muut rauhaan

tässä purin vähän ajatuksiani teille. kerrothan oman mielipiteesi kommenttikenttään. olisi kiva kuulla teidänkin mielipiteitä! tsemppiä kaikille jotka kiusaamista joudutte kokemaan<3

terveisin: keppariharrastaja<3

6

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ja kertokaa vaan rohkeasti omat mielipiteenne,niitä olisi kiva kuulla!<3

• Anonyymi

Täyttä asiaa. Samaa mieltä olen. Kiusaamista ei saa suvaita. Sitä valitettavasti on työelämässä ja kaikkialla. Syitä voisi vain arvailla mutta jokin ongelma oltava sillä kenellä tarve toisia kiusata.

• Anonyymi

tää on totta. musta ihan kauheeta miten jotkut voi kiusaa. niillä ei vrm oo itellä kaikki hyvin ku tollee muita kiusaa

• Anonyymi

Ja tylsintä on kun moni rajoittaa ja jopa lopettaa mieluisia harrastuksiaan sen takia että tulee kiusatuksi. Kiusaaminen on vaan tyhmää. Ei anneta kiusaajien päättää meidän tekemisistä ja harrastuksista vaan tehdään ylpeästi juttuja joista tykätään. 🐴🐴🐴

Miten ootte puuttunu tai reagoinu kiusaamiseen? Onko jollain hyviä keinoja mitä vois käyttää tai mitä vois sanoa takas kiusaajalle.

• Anonyymi

itse olen puolustanut kiusattuja ihmisiä. en oikeen hyviä keinoja keksi kuin vain sen että kannattaa antaa tukea ja turvaa niille kiusatuille. ja olen hei samaa mieltä ku sä!!!

• Anonyymi

Kiusattujen tulee muistaa että itse kiusaajat on niitä heikkoja ja kiusatut vahvoja. Sen tulette huomaamaan kun ikää tulee lisää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3255
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1757
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1369
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe