Nyt mennään terveys edellä, sano Hasu, kun Ikaalisten maineikas kylpylä pani ovet säppiin. Laitetaan kylpylä vuokralle, jois vaikka ilmestyisi rahamies tai -nainen joka vuokraisi koko riemuriihen perheelleen tai viranomaisten sallimalle porukalle.
Seurataan tilannetta.
Taisi lähteä uusi omistajakuntia soitellen markkinoille, kun covd19 painoi päälle eikä sille näy loppua...
Kylpylä eli Ikaalinen Spa vuokrattavana
5
727
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan vieläkin vuoden 92 syksyn kun hikoilin kuumassa höyrysaunassa ja joku heitti mällit mun niskaan. Oi niitä aikoja.
- Anonyymi
... niin ja Hanurimiehet vetivät Valkeaa ruusua. On se Ikaalisissa ja Kylpylässä ollut oikeaa maalaismenoa, ja sille asteelle on jääty ja siellä pysytään.
- Anonyymi
Nyt on ikaalilaisilla näytön paikka kerätä kolehti, jolla kylpylän voi vuokrata pienten ryhmien käyttöön. Kylpylä syntyi aikoinaan maidontuottajien keräystoiminnalla, mutta ne ajat ovat menneet eikä yhteishenkeä enää taida olla koko pitäjässä.
Keskustapuolue ja Matti Äijö voisi saada kylpylän kukoistukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184