Kirjautuminen nettipankkiin estyi, koska pankki oli mokanut tunnuslukutaulokon käyttönotossa, ensin piti jonottaa puhelimessa yli 40 minuuttia ja sen jälkeenkään ei päässyt nettipankiin vaan kehoitettiin matkustamaan S-pankkiin asiakaspalvelijan luokse yli 10 km päähän hakemaan tunnuslukutaulukon! Vielä yrittivät kaupata S-mobiilia!!
S-pankki kyykyttää asiakkaita
10
280
Vastaukset
- Anonyymi
Toisaalta, S-mobiilin käyttö olisi säästänyt uuden tunnuslukulistan haun aiheuttamalta vaivalta. Tunnuslukulistat eivät muutenkaan ole tätä päivää.
- Anonyymi
Mitä "tätä päivää" tarkoittaa?
- Anonyymi
Jaa, itse olen jonottanut puhelimessa n. 20 minuuttia muutaman kerran parin viikon sisällä. Kaikki hoituu puhelimessa, tunnuslukutaulukon voi tilata uuden ilman tunnuslukua, pelkkä salasana riittää, löytyy pankin sivulta linkki.
- Anonyymi
Miten pankki mokaa sen, että itse näppäilee listalta luvun väärin?
Tosiaan mobiilipankki on nykyaikaa. Hätätapauksessa olisit voinut käyttää toisen pankin monipankkipalvelua, jos on kiire ja vaihtaa tunnuslukulistan uudestaan- Anonyymi
Siinä on vielä 5 mahdollisuutta laittaa tunnuluka, ennen kuin pankkitunnukset menee lukkoon.
S-pankki on vielä inhimillinen muihin pankkeihin verrattuna, ei sekään kuitenkin täydellinen.
- Anonyymi
Puhelinpalveluun jonotin 45 minuuttia, asia ei edennyt. Kävin Prisman asiakaspalvelupisteellä, jossa minua kehotettiin laittamaan verkkopankissani verkkoviesti asiaa koskien (!) Asia oli, että halusin maksaa lainani loppuosan kerralla pois. Asiakaspalvelija huomasi, että olin todella vihainen; sitten löytyi neuvoja ja ohjeita ja maksoin siinä tiskillä S-pankin tilille lainan loppuosan pois "päivän hintaan". Verkkopankissani kummittelee vieläkin kuukausierä 128€. Omat lainat kohdassa lukee ei lainoja. Olen laittanut verkkoviestin koskien tätä lyhennyserää, jota ei pitäisi enää näkyä. Todennäköisesti viestiini ei vastata. Kaipa sitten soittavat kun eräpäivä on ja kerovat mikä tämä erä mahtaa olla! En ole vielä ottanut yhteyttä kuluttajansuojaan, josta ei siitäkään varmaan apua ole. Tää on ihan uskomatonta tää touhu näillä pankeilla nykyään.
- Anonyymi
Mobiilipankki on nykyaikainen tapa hoitaa pankkiasiat; laskujen maksut, rahansiirrot, asioinnit, kyselyt, lainat, säästöt, sijoitukset. Tunnuslukutaulukkojen piti poistua kaikilta pankeilta jo pari vuotta sitten (2019). Älkää hyvät ihmiset vastustako kaikkea, jos isoisoisoisänne olisi ollut samanlainen kehityksen vastustaja, pitäisi kerätä vieläkin niitä oravan nahkoja, jotta saisi suolaa ja sokeria. Lukekaa niitä pankkien lähettämiä viestejä, noudattakaa ohjeita. Ei konttorissa käynti ole enää tätä päivää.
- Anonyymi
En koske mobiilipankkiin pitkällä tikullakaan. Surkean pieni näyttö, surkea näppäimistö ja muutenkin karsea ergonomia. Oma asiansa on sitten tunnuslukuappikset, jotka tietysti pyörivät samassa laitteessa "kun se on niin kätevää ja helppoa".
Luotettavan tunnistuksen pitäisi perustua kahteen asiaan: mitä tunnistautuja tietää ja mitä tunnistautujalla on. Jos tunnuslukuappis on samassa puhelimessa, jolla kirjaudutaan verkkopankkiin, miten tässä täyttyy vaatimus "mitä tunnistautujalla on" kun laite on verkossa ja mahdollisesti etäkäytettävissä esim. haittaohjelman kautta? - Anonyymi
Niitä mobiilipankkeja on hyviä ja huonoja, S-Mobiili on yksi parhaista, Nordea Mobiili on hyvä, mutta Säästöpankin, Aktian ja Handelsbankin mobiilit ovat irvikuvia mobiilipankista. Mobiililla pitää pystyä hoitamaan kaikki, keskustelut, allekirjoitukset, tili- ja sijoitusseurannat sekä toimenpiteet; maksut, siirrot, lainalyhennykset. Toinen asia on sitten näiden S- ja Nordea pankkien toimivuus: viesteihin ei vastata, yhteyshenkilöä ei saa kiinni. Näissä pienpankeissa, Sp,Aktia ja HB on sitten taas ihminen.
- Anonyymi
Höpönhöpö!
Mietin tuossa millainen asiakas on pankille se, jolla on kokemusta useammasta kuin kahdesta mobiilipankista. Taitaa olla aikalainen kiertolainen eikä mihinkään tyytyväinen jos 10v aikana on enemmän kuin kaksi pankkia. Itselläni on kaksi pankkia. Op pääpankkina ja aika monen muun tavoin S-pankki.
Mitä tulee mobiilipankin käyttöön, niin se on jopa suositus nykyään! Joku nimeltä mainitsematon pankki kuulema perustaa pankkimaksujakin siihen, että asiakas käyttää mobiilipankkis. Itse toimin pienen yhdistyksen raha-asioitten hoitajana ja pankki antoi ohjeen käyttää mobiilia asioitten hoidossa, sillä se vaan turvallinen!
Vielä sana pankkien välillä juoksevista! Sehän ei onnistu kaikilta eikä loputtomiin. Suomesssa on kymmenen pankkia ja ne loppuu jossain vaiheessa ellei ala kierrosta uudestaan alusta! Toinen juttu on yleinen tapa hoitaa asioita ja ihmisten velkaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096