Minulla on varmaa n Ο ο omikron. Olen vielä riski-ihminen.
Oireeton.
1. Vuotava nenä
2. Päänsärky
3. Väsymys (lievä tai voimakas)
4. Aivastaminen
5. Kurkkukipu
Kaikki on muut ollu jo kuukausia mutta tänä aamuna ilmesty tuo kurkkukipu.
Kauanko kestää ennenkuin kuolema korjaa
Nyt minä kuolen !
6
173
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se on nyt menoa! Tee äkkiä pari kotitestiä, että pääset viralliseen ja sitten sairaalaan ennen kuin kupsahdat.
- Anonyymi
Semmosen sylkytestin meinasin tehä, johon sylkee kaikki sukulaiset.
- Anonyymi
Nyt meni äänikin käheeksi.
- Anonyymi
Ehkä en sentään, minua ei ole rokotettu.
Lue analyysi THL rokotetuista ja kuolemista:
https://mvlehti.net/2022/01/18/tilastohavainto-rokotettujen-massakuolema-thln-elossa-olevat-rokotetut-tilastossa/
- Anonyymi
Sitä on nyt liikkeellä...
Itsekin olen ollut flunssassa jo marraskuusta alkaen, vuodenvaihteessa iski sitten korona vielä päälle.
Edelleen oiretta pukkaa, vaikka ajoittain hetkeksi helpottanut, mutta toiveajattelua...
Kaikkein kovimmilla on keuhkot, muut oireet hieman vähentyneet, väsymys tainnut jäädä pysyäkseen.
Kuulun myös riskiryhmään, mutta en ole ainakaan vielä alkanut tehdä kuolemaa.
Keuhkot tosin epäilyttää ( vanhastaan vauriota pohjalla ), mutta happi kulkee vielä ihan hyvin.
Kumman aaltoilevaa tuntuu tauti olevan.- Anonyymi
Nyt Iltalehti kertoi että se on lunssa, mutta jos se on influenssa olen sittenkin kuoleman vaarassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337