Mistä seurata Pekingin talviolympialaisia?

Anonyymi

Olympialaiset alkavat kohta. Pitääkö tässä nyt ottaa joku maksullinen kanavapaketti jos haluaa nähdä Suomen matsit ja mäkihypyt?

10

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö ne pidä katsoa jostain Discoveryn maksukanavalta

• Anonyymi

Yle näyttää osan ja TV5 joka on myös ilmainen, näyttää osan lähetyksistä. Mutta ilmeisesti osa näkyy suorana vain Discovery maksumuurin takaa.

• Anonyymi

Selänne vetää ilmeisesti olympialaisten kiekkostudiota ja Kimmo Timonen on mukana juontamassa. Discovery on rakentanut kyllä kovan paketin olympialaisten ja erityisesti olympiakiekon ympärille.

• Anonyymi

Ei tarvitse. TV5 ja Yle näyttää osan lähetyksistä. Discovery näyttää kaikki lähetykset suorana.

• Anonyymi

Mitä järkeä jakaa lähetykset kolmen eri kanavan kesken

• Anonyymi
    • Anonyymi

Curlingin seuraaminen vaatinee jonkun kanavapaketin?

Sekavaa, minkähän ?

• Anonyymi

Discovery :sta Sport-paketti 9,99€/kk ja näkee ihan kaiken mm. curlingista.

• Anonyymi

Miksi ne nekin pitää pitää melkein aina väärässä paikassa? Jotakin kohtalon johdatusta ilmeisesti.

• Ihan Yleltä katsoin Olympialaisia ja TV5:ltä. Kuitenkaan ihan kaikkea ei noilta kanavilta nähnyt, joidenkin lajien peleistä vain koosteita, mutta ei se minua haittaa. Toki sitten, jos tulevaisuudessa Olympilaisetkin siirtyy kokonaan maksukanaville. En ole urheilun suurkuluttaja, mutta kesä-ja talviolympialaisia olen seurannut ja joskus lätkän MM-kisoista Suomen pelit.

Kyllä se on niin, että nykyään alkaa monet ohjelmat mennä maksukanaville, esim. kaikenlaiset uudet tv-sarjat (joitain tulee maksuttomillekin myöhemmin) ja urheilukin on sinne siirtynyt osittain kuten esim. lätkä puhumattakaan esim. golfista, snookerista yms. lajeista, joita ei kauheasti näe maksuttomasta teeveestä Olympialaisten ulkopuolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe