Kertokaahan minulle, joka omistan nyt ensimmäisen tansakandoggini, niin miten saisin koirani oppimaan sisäsiistiksi. Tällä hetkellä pentuni on 5 kk ja hyvin usein tekee niin päin, että ulkona pidättelee kovasti hätäänsä ja äkkiä sisälle tultua tekee asiat sitten paperille. Olen yrittänyt pitää koiraa niin kauan ulkona kunnes on tehnyt tarpeensa, jonka jälkeen olen antanut suuret kehut, mutta kaikesta huolimatta meinaa asiat mennä nurinkurin. Antakaa hyvät ihmiset neuvoja.
sisäsiisteys
4
915
Vastaukset
- katani
mä en pitäny paperia olleska pennulla ettei tule tapaa sihe paprulle asioita tehä vaan aina syönnin ja leikin jälkee kiikutin pennun ulos ja kun asiat teki niin kovat kehut ja joku namipala.
- 2xlabbis
paperit lattialta. Mulle kävi samalla lailla mutta
sisälle tekeminen loppu kun poistin paperit.- huomioon
että ei ole koskaan koiran vika jos ei opi sisäsiistiks, vaan kyse on aina omistajan hitaudesta tms. ehkä kannattais seisoskella pidempään siellä pihalla et pentu oppis tekeen sinne. Ja muutenki pentuaan seuraamalla oppii kattoon millon sillä on pissahätä..
- oppii se
Ei muuta ku vie syömisen jälkeen ulos ja keu tekee ulos,joillain se voi kestää kauenmin toisilla,mulla oma teki aina paperin viereen viel 7kk,mut kyl sekin oppi tekemään ulos tarpeensa.Sisäsiistiä et kyllä dogista saa ikinä,mut tällä tarkotan sitä kuolaa ja muuta törkyä minkä saa aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015