Heippa!
Etsinnässä tosiaan liikutusponi tai pieni hevonen. Mahdollisuuksien mukaan ruuna, mutta kiltti tammakin käy hyvin. Tykkään laikemman puolisista, kilteistä poneista joilla löytyy luonnetta. Iällä ei muuten ole väliä, kunhan on yli 8.v. Olisi hienoa, jos liikutus pystyttäisiin maksamaan tallitöitä tekemällä. Jos se ei tosin onnistu, voitaisiin jutella yhden liikutuskerran hinnasta. Tallin tulee olla lähellä Riihimäkeä.
Vähän minusta:
Olen siis Siiri, 13.v tyttö Riihimäeltä. Ratsastusta olen harrastanut noin kolme vuotta ja tasoni on HeC. Hyppäämisessä tarvitsen vielä vähän harjoittelua ja ohjastusta, mutta sileällä hommat sujuu itsenäisestikkin. Selässä olen päättäväinen ja tarvittaessa napakka, mutta menen aika hevosen ehdoilla. Muuten luonteeltani olen empaattinen, ystävällinen ja herkkä. Teen työt huolellisesti ja tarkasti. Olen n. 160cm pitkä ja painan 40kg.
Jos sinulta löytyisi minulle sopiva liikutusta vailla oleva poni, ota yhteyttä.
s.posti josefiina.vehvilainen@gmail.com
-Siiri
Etsitään liikutusponia Riihimäki-Launonen alueelta!
0
163
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289