Kuulin että mistään kokeesta ei tutkita huumausaineita ilman, että henkilölle ilmoitetaan testistä hyvissä ajoin. Olen osallistumassa ajokykyseurannan verikokeisiin, joissa mitataan alkoholin kulutusta (b-peth) ja maksa-arvot sekä pieni verenkuva. Onko siis totta että antamastani verinäytteestä ei voida seuloa huumaus- tai lääkeainejäämiä ilman, että siitä minulle ilmoitetaan? Allekirjoittamassani sopimuksessa ei lukenut että näin tultaisiin tekemään, mutta en ole mennyt asiasta ihan takuuseen...
Huumeseula verestä potilaalle ilmoittamatta?
Anonyymi
4
448
Vastaukset
- Anonyymi
Onko siis odotettavissa, että verinäytteestäsi löytyisi huumeita, jos et tiedä pitää riittävän pitkää taukoa? Mitä pahaa olisi lääkejäämissä? Vai käytätkö huumeen kaltaisia lääkkeitä, joita lääkäri ei ole sinulle määrännyt?
- Anonyymi
Ei ole olennainen tieto, etkä vastannut millään tavalla kysymykseen.
- Anonyymi
jos et käytä päihteitä niin mikä sun ongelma on tossa kokeessa.
- Anonyymi
Huumetesti on erikseen. Se ilmoitetaan etukäteen. Saat pissiä purkkiin kahden naisen katsoessa lasisen oven läpi toimitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846